Discutii angajati Real

Votează și tu

Câte excursii peste hotare faceți într-un an?

View Results

Loading ... Loading ...

Real Hypermarket nu stie cum să scape de angajaţi

Publicăm mai jos un articol din cotidianul Foaia Transilvană despre abuzurile practicate de conducerea hipermarketului Real. Aici articolul original, precum și o plângere a unuia dintre foştii angajaţi de la Real, care spune că a fost forţat să plece de către şefii magazinului, chiar dacă şi-a făcut treaba corect şi la timp.

***

* Muncitorii se plîng că firma vrea să-i dea afară, firma spune că are grijă de personal

Cum companiile simt că li se taie craca de sub picioare, iar criza de lichidităţi loveşte tot mai puternic, soluţia de economisire rămîne să se descotorosească de o parte dintre angajaţi. Numai că un contract de muncă nu se poate desface peste noapte, astfel că strategia găsită este disponibilizarea forţată, adică angajatul este „pîndit” şi cînd greşeşte, patronatul are motiv să scape de el, fără a avea obligaţia să scoată bani în plus pentru drepturile disponibilizatului.

Se contrazic în declaraţii

Unii dintre angajaţii Real Hypermarket Cluj se plîng că cei din conducere recurg la soluţii abuzive ca să reducă din personal. Cîţiva salariaţi susţin că, din dorinţa de a-şi restrînge personalul, administraţia a găsit tertipuri pentru a înjumătăţi „legal” personalul, de la 400 de oameni la 200, astfel încît la trei greşeli salariaţii sînt daţi afară. De cealaltă parte, reprezentanţii Real întăresc că acestă companie este interesată de perfomanţă şi continuă să investească în pregătirea profesională a angajaţilor. „În prezent, la Cluj avem în jur de 350 de angajati şi sîntem în continuare interesaţi de piaţa muncii din Cluj, pe care o urmărim în permanenţă pentru a recruta personal specializat, ştiut fiind faptul că sectorul de retail se confruntă cu una dintre cele mai mari rate de fluctuaţie”, declară Adriana Pita, şefa departamentului de comunicare Real. La faţa locului, cei care lucrează pentru Real  îşi contrazic şefii de la Bucureşti şi întăresc că angajări nu se mai fac din luna octombrie 2008. „Acum s-au sistat angajările. Cei care au fost concediaţi au fost pentru propriile greşeli. Nu se mai angajează, ba chiar se urmăreşte reducerea din personal”, precizează o angajată a departamentului de informaţii al supermarketului.

Angajatul are şansa sălii de judecată

“E prima data cind aud de un asemenea fenomen la Real. De verificari se ocupa insa ITM. Noi nu avem posibilitatea sa intervenim”, punctează Daniel Don, directorul Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă Cluj. Avocaţii mărturisesc că situaţii de acest gen sînt tot mai întîlnite în sălile de tribunal, singurul mod prin care angajatul se poate apăra fiind să dea în judecată angajatorul. „Ştiu că sînt asemenea cazuri (n.r. atunci cînd un salariat este disponibilizat forţat) şi s-au implicat şi sindicatele. Face parte dintr-o strategie a firmelor în această perioadă şi se fac abuzuri pînă la disponibilizarea personalului. Se profită de această criză, care este reală, dar se exagerează şi se petrec tot felul de astfel de lucruri”, explică Maria Baciu, avocat. Totodată, avocaţii avertizează că chiţibuşurile contractuale sînt tot mai folosite acum în prag de recesiune economică.

“Şefii nu ştiu cum e aici lucrul cu oamenii. Eu zic că ne-ar mai trebui încă doi oameni pe tură, dar să fie cu experienţă şi să îşi facă curăţenie bine, că unii fac numai aşa ca să se afle în treabă” şef de tură

Real Hypermarket Cluj

Obligaţiile contractuale suplimentare ale unui angajat Real:

* nu are dreptul să accepte sau să preia cadouri, direct sau indirect
* trebuie să înştiinţeze imediat conducerea dacă un partener de contract comercial sau un terţiar prin activitatea sa ar oferi orice fel de avantaje personale
* va păstra secretul profesional asupra datelor societăţii sau despre datele diferitelor firme
* îi este interzis să reproducă sau să copieze documentele, schiţele mobilierului firmelor sau maşinilor aflate în firmă şi predarea acestora persoanelor străine
* nu are voie să reţină obiecte şi documente aparţinînd patronului şi trebuie să le înapoieze în orice moment la cererea patronului

Firmele nu mai au ce rumega

Aproximativ 90% din întreprinderile din România sînt afectate de actuala criză financiară şi economică, a declarat marţi preşedintele Consiliului Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România, Ovidiu Nicolescu. „Majoritatea IMM-urilor, aproximativ 90%, sînt afectate într-o măsură mai mică sau mai mare. Principalele probleme cu care se confruntă sînt legate de accesarea finanţărilor şi o parte dintre ele au o problemă cu diminuarea comenzilor şi a contractelor, în special cele din sectorul auto sau cele care produc bunuri cu folosinţă îndelungată”, a spus Ovidiu Nicolescu.

Administratori noi la Real

(de obicei, cînd administratorul se schimbă, compania are şi o nouă politică)

* ANDREEEA LUPEA (n. 1973)
* CAMELIA OPREA (n. 1962)
* GERARDUS MATHEUS (n. 1971)
* KURT PETER KAMP (n. 1969) Din februarie 2009
* PASQUALINI CARLO (n. 1956) Din februarie 2009
* RICHARD KENCH  (n. 1955) Din iulie 2008
* Asociaţi – REAL,-GROUP HOLDING GMBH   40235 DUSSELDORF (juridic) Din noiembrie 2008

Update: în legătură cu situația reducerii programului de lucru de la 8 la 7 ore, vă rugăm să intrați și să comentați la acest link.

VN:F [1.9.13_1145]
Te rugăm dă un rating articolului:
Rating: 8.3/10 (71 votes cast)
Real Hypermarket nu stie cum să scape de angajaţi, 8.3 out of 10 based on 71 ratings
Share on Twitter

132 comments to Real Hypermarket nu stie cum să scape de angajaţi

  • NICK

    DA ESTE ADEVARAT CA SE DA AFARA IN MASA DIN REAL .

  • NICK

    EU SUNT UN ANGAJAT AL REALULUI SI VA SPUN CA ESTE ADEVARAT CA SE DA AFARA IN MASA PE SISTEMUL CE E CRIZA SI TE MUTA DE PE UN RAION PE ALTUL SI OAMENII CARE SUNT CALIFICATI MAI ALES SUNT MUTATI PENTRU CA LI SE DIMINUEAZA SALARIUL SI PE ALTE RAIOANE IAU BANI CA UN LUCRATOR COMERCIAL SI ASTA TE STIMULEAZA SA PLECI DE BUNA VOIE DAR AU FOST SI CAZURI CAND EDUART SA VORBIM SI CU NUME CA SE STIU CEI CARE TAIE SI SPANZURA A APUS IN FATA DATI DEMISIA CA DACA NU E MAI RAU, DAR SE VA INTOARCE SI ROATA SI FEREASCAL DUMNEZEU SA PICE IN MAINILE LA CINE NU TREBE CA E VA FI VAI MAMA LUI CAT E EL DE MARE…

  • anonim

    eu lucrez in realul brasov si este adevarat ca se da afara degeaba ,te pune sa iti semnezi demisia iti baga cv in carca si te ameninta ca iti desface cartea de munka si alte treburi si gata de frica semnezi dar nu asa se face o sa li se infunde odata realului si atunci nu o sa aibe pe unde sa isi scoata maneca

  • anonimus

    este o marlanie crasa iti baga pe gat tot felul de acte aditionale pe care trebuie sa le semnezi obligat nu se face o scolarizare pentru anumite raioane sau mai rau pt functia de casier te baga o zi pe casa si gata esti casier si daca gresesti o data te da afara nu ii intereseaza daca tu nu ai umblat niciodata cu bani si sa vedeti ce se va intampla cu casa retur stiu o persoana care trebuie trasa in …. pt casa retur e blonda

  • sphinx

    Ar trebui sa se sesizez ITM si sa audieze personalul care reclama, dar si cei care sunt direct responsabili de acestia. Am sa va povestesc in urmatoarele zile ce si cum am patit eu cu un retailer cunoscut de telefonie mobila din Cluj.

  • oltean

    SUNT O CLIENTA FIDELA A SUPERMARKETULUI REAL SI VREAU SA SPUN CA NU AM PLECAT NICIODATA NEMULTUMITA DE LA ”REAL”.DE MULTE ORI AM INCERCAT MANCARURI DIFERITE, PIZZA SI IN SPECIAL PRAJITURI CARE SUNT NET SUPERIOARE CELOR DIN ALTE SUPERMARKETURI, SI POT SA SPUN CU SINCERITATE CA INTOTDEAUNA AU FOST PROASPETE.IN CEEA CE PRIVESTE ANGAJATUL NEMULTUMIT ,CARE IN LOC SA-SI FACA EL CURATENIE LA LOCUL DE MUNCA SI SA IA MASURI CA SA NU MAI FIE MUSTE, A URMARIT SI FILMAT O ZBURATOARE ”OBRAZNICA”, EU IL CONSIDER SABOTOR SI COMPLOTIST.CE SA FACI:” PADURE FARA USCATURI NU EXISTA”. CE BINE AR FI DACA TOTI SI-AR INDEPLINI SARCINILE DE SERVICIU IN LOC SA-SI BAGE NASUL UNDE NU LE FIERBE OALA.

  • lorena

    Ce interes are cineva sa dea afara personal fara motive?daca angajatii si-ar face treaba cum trebuie nu ar fi concediati,daca ar face ce li se spune nu li s-ar atrage atentia,si in fond de ce cred ca au fost angajati?ca mai apoi sa fie dati afara?la unii nu le place munca si cauta tot felul de motive sa faca rau altora,neasumandu-si atributiile de serviciu.Daca ar fi corecti si ar lucra,nimeni nu ar avea treaba cu ei.Sincer ia ganditi putini si nu va lasati influentati de “poame rele”

  • anonima_cj

    Si eu sunt clienta fidela a hypermarketului Real si am consumat mancaruri de la ei si erau chiar in regula si foarte bune, si sunt de aceasi parere ca si Oltean, in loc sa faca scandal pentru a se razbuna mai bine si-ar indeplini sarcine pentru a nu-si pierde locul de munca, mai ales acum in perioada de criza..Si bineinteles ca sunt concediati multi angajati in perioada aceasta, nu cred ca le-ar conveni sa continue sa lucre fara salar(din moment ce nu mai sunt bani pentru salarii), asa mai bine ii concediaza.

  • LEON

    IN PRIVINTA MANCARII BUNE SI SERVICIILOR FRESH AS AVEA CEVA DE ADAUGAT. SARACII ANGAJATI SUNT PUSI SA FACA PIZZA ACEA DELICIOSA DIN TOATE CARNURILE SI MEZELURILE EXPIRATE, ASTFEL INCAT MAGAZINUL SA NU AIBA PIERDERE. DACA RIPOSTEAZA(PENTRU CA SI ANGAJATUL LA RANDUL LUI ESTE SI CLIENT),ESTE PUS SA-SI DEA DEMISIA. INTRADEVAR NOI COLEGII NE SPRIJINIM RECIPROC PE CAT POSIBIL; SI NE ATENTIONAM DACA VREO MANCARE DE LA GRILL ESTE PREPARATA DIN PRODUSE EXPIRATE,DAR VAI DE SARACII CLIENTI CARE DAU BANI SERIOSI PE ASTFEL DE MANCARE. asa ca stimati clienti parerile v-ar fi impartite daca ati stii purul adevar. DACA ATI STII CATE SE FAC IN DEFAVOAREA DUMNEAVOASTRA V-ATI SCHIMBA PAREREA DESPRE BUNA FUNCTIONARE ATREBURILOR IN REAL SI POATE ATI AVEA PUTINA CONSIDERATIE SI PENTRU ANGAJATUL SIMPLU CARE INCEARCA ,CU EFORTURI SUSTINUTE CA TOTUL SA PARA CAT MAI PUTIN VICIOS

  • pentru oltean

    Da-mi voie sa te anunt ca ceea ce scrie LEON e cat se poate de adevarat, si nu pot sa cred cum astfel de mancaruri iti pot place; probabil esti obisnuita doar cu fast food-uri. Din intamplare lucrez la real, iar cascavalul expirat chiar si cu o luna in urma, nu este aruncat, ci e dat celor de la grill; la fel si mezelurile. Asta este, probabil stomacul tau e obisnuit doar cu astfel de mancaruri daca nu ai simtit senzatii de greata sau balonare. Asta este realitatea, la fel gandesc si eu cand vad clientii cum se inghesuie si platesc 10 lei pe o bucata de pizza sleita alcatuita din expirate. Dar, fiecare crede ce vrea

  • cip

    real ca real…dar sa vedeti ce este in hipermaketul auchan din cluj..unde sefii de etnie maghiara fac legea si calca in picioare angajatii…contactati-ma pe adresa de mail vlad_20cm_rec.trebuie oprit acel individ din auchan

  • cip

    suntem deja cativa care am pornit o “campanie” impotriva lui.

  • fanicababanu

    In legatura cu plangerile despre Real sunt adevarate,eu lucrez in real ca si caserita de foarte multe ori vin cu amenintari de genu treci la controlat pentru ca sa vazut pe camera luind bani,se intampla ca te si ameninta ca te dau afara daca ii rogi sa-ti arate si tie nu-ti arata asa ca te joaca psihic vreau sa rog pe cineva priceput sa-mi dea un sfat cum sa-i joc eu pe ei

  • Mon amour Dan

    Astazi am fost fortat sa-mi dau demisia dintr-o functie importanta de la Hypermarket real,-Ploiesti.In termen de cateva minute decizia era luata, ii stateam in gat lui Dan de la Bucuresti inca de la angajare. Eu pot deosebi usor profilul psihologic al omului si m-am asteptat,…simteam sabia lui Damocles deasupra mea deci nu am fost luat prin surprindere…. Simteam ca sunt pandit la cotitura, dar nu prea aveau motive s-o faca.
    Asa ca Dan mi-a recomandat… ca daca nu-mi dau demisia de buna voie o sa nascoceasca ei ceva si va fi mai rau pentru mine. Motivele au fost gasite usor,…nu corespund profilului postului, fapt rezultat dintr-o informare pe care am facut-o catre directorul de magazin in care “am facut pe desteptul” si am propus o masura ce a doua zi s-a si pus in aplicare (mureau de necaz ca propunerea n-a venit de la ei), iar astazi tot intr-o informare am laudat un sef de departament care a intervenit intr-un conflict cu niste betivi calmand situatia, si… de ce …nu m-am laudat pe mine, si biroul meu ridicandu-l in slavi pe ala, (adevarul ca sunt prost de modestie, niciodata nu-mi scot in evidenta talentele si arat numai spre ceilalti, imi subestimez valorile , deci aici au dreptate). Dar interventia acelui sef a constat in faptul ca le-a promis o reducere , sau chiar gratuitate la niste aparate de gimnastica pe care acestia le incalecasera fara rusine aproximativ 30 de minute deteriorandu-le. (acelasi sef cu cateva saptamani inainte facuse cadou un obiect de 552 de lei din magazin unui client nemultumit care facea gura ca nu-i convine ceva.) In schimb faptul ca eram la serviciu de la 04.40 dimineata si informarea am trimis-o la ora 00.00 si ca eram noaptea rupt de oboseala (deoarece functia este epuizanta) nu s-a mai luat in considerare . Sa-ti fie rusine Dane,Florine si celorlalti care ati complotat impotriva mea, cineva tot o sa se sesizeze impotriva abuzurilor pe care le faceti desteptilor. Crezi ca pe lume sunt numai oameni de teapa voastra.Dumnezeu nu va lasa lucrurile incurcate si veti plati intr-o buna zi pentru ca in prostia voastra v-ati atins de oameni nevinovati.
    Deviza voastra …altii la rand.

    Best regards

  • LEON

    eu sunt o angajata a realului din satu mare.vreau sa va spun ca aici e teroare.nu avem nici un drept decat obligatii.nu avem nici macar dreptul de a vorbii unul cu altul adica un coleg cu altul ca ni se si face referat disciplinar,care nici macar nu ni se da la semnat.aflam de-abia cand ne cheama directorul in audienta de fata cu batalionul disciplinar(adica vreun sef de departament care nici macar nu are studii superioare,unii nu au nici macar liceul terminat), si ne spune ca din acel moment suntem transferati la raionul peste.fara drept de aparare.fara motivatie.iar daca ne opunem ne obliga sa ne dam demisia.trebuie precizat ca la raionul peste nimeni nu rezista mai mult de 2 luni de zile,deoarece frigul si conditiile de acolo,precum si munca imensa si peste program(din cauza lipsei permanente de personal, care se imbolnaveste mereu)te termina crunt si isi pune amprenta asupra sanatatii tale pentru intreaga viata.iar daca iti permiti sa lipsesti pentru ca te-ai imbolnavit ,iti taie premiul pe care l-ai primit pe anul anterior si nu-ti plateste concediul medical.nu cred ca este legal ca intr-o tara civilizata sa se intample asa.nu-ti este permis nimic.nu ai dreptul tu,ca si casier,sa-ti faci cumparaturi in pauza,nu ai voie la pauza mica cum e de altfel legal,de 5 minute pe zi daca ai nevoi fiziologice,nu ai voie sa stai pe scaun in timpul lucrului,desi casa de marcat e conceputa in asa fel incat sa lucrezi in pozitie sezanda,casa fiind la un nivel de 80 cm de sol,decipozitia verticala de lucru duce la niste deformari seroase ale coloanei,daca ti se imputa anumite sume de bani de care habar nu ai,sau daca ti se imputa anumite furturi ale clientilor pe la casa ta de marcat, fara sa ti se demonstreze,desi sunt camere performante de luat vederi,tu trebuie sa accepti si ori platesti ori iti dai demisia.sunt inumane conditiile de tratament ale personalului real de catre sefii fara scrupule.

  • rasvan

    As dori si eu un sfat de la cineva care stie. mi sa propus un post de sef raion.as dori si eu sa stiu cam ce salariu net se ofera si daca este adevarata treaba cu bataia de joc in cadrul magazinelor. astept raspuns daca se poate pe adresa de mail rasvanh@yahoo.com

    multumesc.

  • anonim2

    Real fara egal … bine ii zice.Daca si unii BTL pleaca din cauza mismasurilor si al ilegalitatilor .. ce sa mai zici de saracii angajati cu functii mai mici? se trage de pe ei si pielea pe salariu de nimic, nu se lucreaza sa li se usereze munca ci din contra sa le fie mai greu, ca sa ii poata da afara cum vor ei si cand vor ei.Stiu persoane care au fost date afara(adica siliti sa isi dea demisia)doar pentru ca nu si-a scris numele in asa zisul registru de receptie, care nu isi avea rostul. Oricum cam nu le poti face nimic, mergi la ITM faci plangere si cam atat, nu se iau masuri.Faci plangere la protectia consumatorului sau la AGSP(sanepid)? vin pana acolo “se uita”, “studiaza” si pleaca cu buzunarele si sacosele pline. Ce sa mai zici ca se fac schimburi 1 la 1 la produse alimentare (salamuri, paine etc).ASa ca o concluzie… lucrati la Real si poate o sa ajungeti tzap ispasitor si poate o sa ajungeti si dupa gratii. Directorul de la Cluj e Tiberiu Varga un om deosebit de incapabil, care da masina firmei amantei sa circule cu ea,ameninta cu retrogradare si concediere pentru cea mai mica gresala, toate acestea facandule nu in mod civilizat, ci uraland la subalterni, cu alte cuvinte se crede pe plantatia lu` tacsu`.Alta persoana de genu e Pop Adela (BTL administrativ) mana dreapta al lui Varga, persoana pe care o poti baga la zdup cu cate nereguli si ilegalitati are la activ si cate abuzuri de functie a facut. Nu stiu cum poate dormi noaptea.Dar legea e de partea magazinului si totul e bine pentru ei.

  • anonim

    aste perefect adevarat cu cea ce se scrie despre real cluj

  • anonim

    Va voi dezvalui in citeva zile toate amanuntele si smecheriile ilegale ce se fac in real cluj in privinta angajatilor.Fiti pe faza in curind noi dezvaluiri.Va voi oferii tot atunci adresa de mail sa ne stringem mai multi sa punem capac mafiei din acest magazin.

  • sanho

    mai acestia, care va tot plangeti.. nu va convine cum sunteti tratati..cautati-va alt servici. ce tot despicati firul in 4? la munca cu voi, nu la intins mana!

  • eu

    Draga FanicaBabanu
    Am lucrat si eu casiera la Real si pot sa iti spun sigur ca nu te controleaza abuziv nimeni decat daca intr-adevar ai luat bani din casa si apropo de ceea ce zicea cineva ca nu se fac cursuri inainte de a intra pe casa nu stiu de unde are respectivul informatiile astea dar eu cel putin am facut un asemenea curs LA REAL. Da este adevarat ca se fac disponibilizari dar sa nu ne legam si de lucruri neadevarate si la care nu le vad rostul. Stiu si multi angajati care nu isi fac treaba si nu sunt ASUPRITI cum va tot plangeti asa ca vorba lui SANHO la munca cu voi nu la intins mana!!!

  • leon

    draga”eu”
    poate la real unde ai lucrat tu merg lucrurile corect.
    eu de la satu mare pot sa spun ca nu stau lucrurile chiar asa.
    citeste si tu scrisoarea deschisa de pe situl otv angajatii real protesteaza si asta iti va da de gandit.asta denota faptul ca tot realul din toata tara arde…au inceput oamenii sa se uneasca…sa fie solitari…
    oameni care nu au avut nici o abatere disciplinara si si-au vazut de treaba au ajuns in biroul directorului si au fost obligati sa-si dea demisia..daca ceri vreo explicatie ti se spune ca nu e nevoie sa-ti dea nici o explicatie,nimeni

  • leon

    apropo…
    DRAGI COLEGI DIN TOATA TARA
    cititi cu totii OTV ANGAJATII REAL PROTESTEAZA
    veti vedea ca toate marsaviile vin de undeva de la bucuresti si cuprind toata tara
    mai cititi si DESPREFIRME unde intri in real hipermarket apoi in topic la disponibilizari la real
    acolo in data de 20 mai cineva a postat un topic unde ne indruma ce putem face in cazuri de hartuire de catre sefi
    FITI PUTERNICI!!!NU VA LASATI INTIMIDATI!! CINEVA TREBUIE SA SE SESIZEZE SI SA NE AJUTE!!!

  • Nu sunt o clienta fidela a realului dar intamplarea a facut sa (mananc) ceva din real cluj.Nu am facut reclamatii ptr.ca am ajuns la concluzia ca nu merita din cate am citit eu aici.Pot sa va spun ca avea un gust f.f. rau(sare din plin iar carnea neprajita si cu un miros ciudat)deci nu am mai mancat.Am abandonat cosul cu marfa in REAL CLUJ cu marfa in valoare de aproximativ 900 lei si am iesit.Totusi am ramas cu banii dati pe asa zisa mancare.Parerea mea e ca nici porcii nu ar fi mancat.FELICITARI.Pe langa faptul ca pierdeti angajati sau ii concediati pirdeti si clienti.

  • domnul Leon daca se dau afara angajatii atunci cine o sa lucreze???cei din conducere?
    ei i-si fac plinul pe spatele lucratorilor.Directorul semneaza desfacerea contractului de munca ca doar e invatat.dansul desface si casatorii, e expert.Sa va ajute Dumnezeu sa faceti ceva ptr.angajati.schimbati conducerea ca doar nus batuti in cuie…cum schimba ei amgajatii sa fie si conducerea schimbata. SUCCES!!!!!!

  • daca sti precis ca domnul director da masina amantei lui ,pai afla ca o si intretine pe amanta si mai are si un copil de la alt barbat[fostul sot],asa ca acolo trebuie bani tata.am aflat de la un fost coleg cu care a lucrat dom director pe vremuri la Metro.Si daca doamna Pop Adela este ,,murdara ”,apoi afla si si el a bagat mana ,sau el inchide ochii.Nu va convine ,nu e bun faceti scandal,o greva si nu lucrati pana nu-l schimbati,sau sa-si schimbe atitudinea fata de angajatii sai.

  • Domnilor si doamnelor , nu stiti ca pestele se impute de la cap??cine sant capetele luminate la Real???daca i-si permite dl.varga dir.realului sa de-a masina amantei sa-si rezolve problemele sau pur si simplu sa se plimbe cine incalca legea si profita de functie?Si cate alte prostioare si pe el nu-l i-a nimeni la raspundere?offff….la salarul lui ar trebui sai cumpere masina la amanta….nu??dar daca nici el nu are ce sa faca? i-a de unde poate si voi inchideti ochii de teama sa nu va dea afara ca pe ceilalti…exista un Dumnezeu….prt.fiecare,nu avem voie sa judecam pe nimeni.Sa fie sanatos.

  • anonim3

    Fratilor care tot comentati pe acest site,cu siguranta sunteti toti fosti angajati real suparati pe faptul ca ati fost incapabili sa faceti fata unui loc de munca si nu aveti maturitatea si puterea necesara sa va acceptati lipsurile intelectuale.SI prin faptul ca barfiti in “presa” de viata personala a Domnului Varga denota faptul ca sunteti persoane lipsite de bunul simt si cei sapte ani de-acasa si nu va vedeti mizeria din propria ograda…Dar asa cum se spune Cel de sus “nu bate cu bota”.
    Sunt si eu un fost angazat care am parasit magazinul din motive personale,dar am respect deosebit fata de Domnul Varga si sefii de departament care m-au ajutat ori decate ori am avut nevoie.Asa sa va ajute Dumnezeu.

  • cine stie, sti..ce anume? sa linga sau sa lucreze orice i se cere….directoare ( vb de Oradea sau Arad …daca nu ma insel?) …bravo noua…ca numai sa relatam stim….si inca ceva sindicatul ce face ?, pentru de il mai tinem?… aaaaa ptr. a se deplasa in delegatii?…. notiunea ” cumul de functii” a disparut complect …. pentru noi ar conta si banuti aceia …. mai nou se urmareste productivitatea casierei….cate articole scaneaza cu scanerul, cate scaneaza cu scanerul de mana, cate elemente de siguranta dezactiveaza.. aia nu se urmareste ca casiera de multe ori e programata la masa la ora 17 si ajunge la masa abia peste 2-3 ore ….daca mai apuca sau ca nu are timp nici la toaleta sa mearga fiindca clienti urla…. . sa vezi cand se vor strica casele de marcat …. ca doar nici de IT nu au nevoie…vine craciun imediat… vai de cei cel mai apuca….

  • Vali

    si eu lucrez la real 1 timisoara si pot zice ca aici e dezastru: cred ca nu sunt mai mult de o treime din angajatii de acum un an si ceva in magazin si ni se tot spune ca suntem prea multi…

  • mda

    Auzi mai ,,anonim3,,daca te-ai inteles bine in real cu btl si cu directorul si…te-au mai si ajutat…cu siguranta esti unul de-ai lor …un pupincurist de 2 lei.Ce vrei sa zici ca doar tu ai plecat din motive personale ,iar ceilalti ce isi scriu nemultumirile aici pe propria piele sint niste netrebnici???Hai ma lasi???!!!eu de ex lucrez in real si pot spune ca in baia mare a inceput bataia de joc la maxim de 2 zile,directorul a cerut sefilor de raion sa desemneze fiecare cite 1-3 pers de care vrea sa se lipseasca,acestia desigur renuntind de regula la oamenii buni,cu caracter,care isi vad de treaba si nu ii ling in c..acestia sint mutati pe casele de marcat fara specializare,exercitiu ,punindui in postura de a-si da singuri demisia.As vrea sa vedeti cum umbla btl-sti rind pe rind in locurile unde s-au propus reducerile,ca sa caute nod in papura.Ca niste tantosi,au uitat ca au fost doar niste paduchi cindva.mai bine ar multumi lui dzeu pt salariile care le au si pt functia din cartea de munca care ii va ajuta de acum incolo sa promoveze si sa tinteasca tot mai sus ,chiar daca sint si fara liceul terminat.

  • mda

    La Baia Mare e adevarat ca de director nu ne putem plinge,cu siguranta e constrins si el de undeva de sus.

  • vesti

    un lucru stiu, chiar daca vor sa ma puna pe o alta functii nu voi accepta si nu ma pot obliga sa accept ceva ce nu doresc, sa ma puna in somaj macar le blochez postul pentru 6 luni :) , din cite aud poate si postul meu se va desfinta, nu semnez nimic fara sa vreau nod in papura vor incerca sa-mi caute sunt convins, stiu cazuri concrete de la fosti colegi cu care mai tinem legatura, carora li s-au desfintat posturile, iar la inceput li s-au propus alte posturi dar nu au acceptat idea directorului era de a presta munca atat in fosta functie cat si noua functie, credeau ca toti sunt prosti si numai ei sunt destepti. Astept anul 2011, ca atunci multe se vor decide cu privire la functia mea, conform unor email-uri primite, chiar si uni BTL-sti spun ” nu semnati nimic , ca nu are ce sa va faca”,se pare ca si ei s-au saturat stiu ca nu vor avea cu cine munci, un lucru apreciez la real fara egal cand e zi de salar e zi de salar chiar daca salarul e atat cat e la fel si la tichete (asta din punctul meu de vedere)

  • anonim

    buna seara! sunt un fost angajat al Realului din Galati ,pe un post de sef raion ,aveti dreptate cu acesti BTL-isti ,ca cauta nod in papura la acei ,, pup-in-curisti,,Eu nu am fost una dintre aceia ,de aceea nu ne-am inteles ,cautau motive din orice ,mai ales din ianuarie de cand se schimbase directorul (venise Stresina Natalia ) ,care de la deschidere a avansat f repede ,,de la sef raion ,,la btl-ist si apoi director .Vai mama noastra cu aceasta directoare ,dar eu am plecat ca nu mnai rezistam ,eram stresat zilnic ,nu mai aveam nici acasa liniste .MULT SUCCES CELOR CARE INCA MAI SUNTETI !

  • andrada

    Dragi mei ma poate ajuta cineva cu numele BTL-istilor din Brasov?

  • anonim

    buna,vreau sa va spun ca si eu am lucrat la real1 timisoara acum 2 ani.si am fost foarte multumita si respectata.am lucrat casiera apoi la service clienti,dar vreau sa va spun ca nu te pune nimeni sa lucrezi cu bani fara sa faci mai intai scolarizare.am plecat pentru ca am gasit de lucru in alta tara dar vreau sa stiti ca si acum imi pare rau si mi-as dori sa ma intorc pt.ca acolo a fost cea mai frumoasa perioada din viata mea.le doresc mult succes in continuare.

  • clujeanul

    SUNT DE ACORD CU ANUMITE PERSOANE CARE AU POSTAT PE ACEST SITE IN SENSUL CA NU AR TREBUI SA NE INTERESEZE VIATA PRIVATA A UNOR ANGAJATI DIN REAL FIIND DIRECTOR, BTL S.A.M.D. IN CEEA CE PRIVESTE REDUCERILE DE PERSONAL ACESTEA SUNT DICTATE DE MAI SUS CU SIGURANTA , IN SPECIAL IN CEEA CE PRIVESTE NUMARUL ANGAJATILOR. MAI DEPARTE FIECARE DIRECTOR DE MAGAZIN VA DECIDE CINE VA RAMANE SI CINE VA PLECA, FIECARE DIRECTOR VA DECIDE DACA II VA PASTRA PE CEI CARE IL PUPA TOATA ZIUA IN FUND SAU VOR FI PASTRATI CEI CARE INTRADEVAR POT FACE CEVA PENTRU MAGAZIN

  • turc

    cred ca a doua varianta ca ii place si lui sa fie lins in fund

  • puscarie

    ce sa mai zic eu la reaul din galati e puscarie curata akm de al 1 ian incepe sa dea lumea la curatenie de pe raion k au desfinfat firma de curatenie si pune angajati sa dea cu nmopul :-j ce draq sa mai zici intrebati angajati sa vedeti ce zic PUSCARIE mai cv :-j lagar ma jur pe ce vreti voi si lume zice ce bn e la real:-j o pwla e bn

  • puscarie

    anonim
    October 21, 2010 at 9:34 pm

    buna seara! sunt un fost angajat al Realului din Galati ,pe un post de sef raion ,aveti dreptate cu acesti BTL-isti ,ca cauta nod in papura la acei ,, pup-in-curisti,,Eu nu am fost una dintre aceia ,de aceea nu ne-am inteles ,cautau motive din orice ,mai ales din ianuarie de cand se schimbase directorul (venise Stresina Natalia ) ,care de la deschidere a avansat f repede ,,de la sef raion ,,la btl-ist si apoi director .Vai mama noastra cu aceasta directoare ,dar eu am plecat ca nu mnai rezistam ,eram stresat zilnic ,nu mai aveam nici acasa liniste .MULT SUCCES CELOR CARE INCA MAI SUNTETI !

    nici akm nu e mai este bn cel mai futut BTL-ist este TALPAU fmm toata ziau sta cu mainile in buzurar ce draq sa cer la un ratan si alta betelista CLAUDiAI fmm o CURVA penala a sum pwla la toti app din realul ala acolo niic nu sti cu cn vb cv k imd stie tot realul numai sifoane in specila sefi de raion si adj :-j

  • anonim

    MSJ PT LORENA, MAI FEMEIE LUCREZ IN REAL DE 4 ANI,TACI DIN GURA SI ABTINETE CA NU ITI DORESC DECAT SA STAI 2 ZILE IN MAGAZIN SI ESTI SI MAI TAMPITA DECAT ESTI ACUM SCRIIND IN NECUNOSTINTA DE CAUZA, DACA NU NE-AM FI FACUT TREABA NU NE-AR FI TINUT 4 ANI, SI TAMPITI CA TINE NU AVEAU UNDE SA MAI VINA LA MAGAZIN SA SE LAFAIE SI SA-SI TARASCA PICIOARELE PRIN MAGAZIN, TOTI AVETI IDEEI DAR OARE NU TE GANDESTI CA AI PUTEA FI TU IN LOCUL UNUIA DINTRE NOI…………..HOOOOOOOOOOOOO TAMPITO HHAAAAAAAAAAAIIIIIIII DINAMOOOOOOOOOOO

  • fRATILOR ESTE JALE SI COMENTATI MAI DEPARTE POATE POATE NE AUDE CINEVA

  • pyry

    cine sa va auda?

  • UIO[

    NOI ROMANI NUMA PE NET SI PE LA SPATE SUNTEM TARI CU VORBELE (NU SUNTEM UNITII DELOC SI ASTAI O PROBLEMA DE CARE EI PROFITA) DAR UITA CA PANA LA URMA ROATA ROATA SE INVARTE

  • Ion Grigore

    Buna ziua.
    Sunt sef departament fresh in cadrul magazinului Real Pitesti de aproape 3 ani si in ultimul timp se strange foarte rau cureaua. Suntem siliti sa facem referate la toti oamenii pentru toate nimicurile. Suntem siliti pentru a pune presiune pe umerii angajatilor in vederea acceptarii perioadei de munca de 7 ore pe zi desi acest lucru este ilegal daca se face fara dorinta angajatului.
    De asemenea suntem siliti sa transformam oamenii in masini multifunctionale ce pot lucra pe toate raioanele, case de marcat deoarece compania prefera sa mute oamenii de pe un post pe altul unde vor face lucruri de mantuiala deoarece nu li se acorda dreptul la scolarizare prin acest lucru fiind pururea descoperiti in fata companiei lucru care de asemenea este ilegal deoarece orice modificare a felului sau locului muncii se face doar cu acordul salariatului.
    As vrea daca puteti sa popularizam aceasta situatie pe toate site-urile de socializare pentru ca Romania devine cu timpul o tara a abuzurilor sociale ale companiilor multifunctionale.

  • mimi

    buna
    eu lucrez casiera la real bacau
    nu stiu cum o fi in tara dar aici e de plans
    suntem 24 de casiere si vor sa ramanem 20
    da afara pe rupte, din te miri ce
    acum ne-a fortat sa semnam ca lucram 7 ore , dar…….la casa lucram cate 3 zile pe saptamana 10 ore si restul cate 5-6 ore
    daca nu semnai noul program semnai demisia
    sincer mai bine imi semnam demisia , si sper sa o fac cat mai repede…sunt in cautare de un loc de munca
    intr-adevar la inceput a fost bine……dar acum….e de JALE
    MULTE REGULI , chiar peste masura
    sunt multe de spus, ma si mir cum de mai rezistam

  • Adrian

    Asa e si eu lucrez in real de aproape 3 ani prima data in real pitesti iar din februarie in real pallady bucuresti si asa e, prea multa bataie de joc si abuz din partea conduceri. noi avem norocu ca nu ne-au pus sa lucram pe 7ore dar am o groaja de colegi care siau dat demisia si au plecat direct pe uni ii tin in preaviz sa mai profite de ei. lucram cate 11-13 zile continuu ne ia din libere si cica le recuperam urmatoarea luna, din cate am auzit in real pallady sunt restanti si cu concediile. Si normal trebuie sa lucrezi 5 zile dupa care 2 zile libere dar asa ceva nu se practica. trebuie sa facem ceva sa nu mai fie atata bataie de joc.

  • Camiutza76

    Referitor la postarea domnului Ion Grigore are intru totul dreptate.
    Zilele acestea angajatii din majoritatea hypermarketurilor Real sunt chemati de catre directorii de magazine si se fac presiuni pentru a accepta programul de 7 ore. Presiunile sunt ilegale si sunt presarate cu amenintari. Ar trebui sa mediatizam aceste practici pentru ca altfel usor usor ne transformam in vite!

  • IP

    Conform celor spuse mai sus de catre colegi ai mei din tara tin sa vin cu precizarea ca eu in calitate de director al unui magazin Real am avut ingrata sarcina de a ameninta oamenii cu demiterea in cazul neacceptarii programului de lucru de 7 ore care pe langa faptul ca le reduce salariatilor timpul de lucru si implicit remuneratia primita lunar in acelasi timp are si un impact negativ in cadrul vechimii acumulate pe cartea de munca. Asa cum noi ca si directori de magazine punem presiune pe subordonati la randul nostru si pe umerii nostri apasa presiunile membrilor de board. In perspectiva suntem priviti de catre subordonati ca niste paria. Angajatii sunt fortati sa semneze acte aditionale ca si cum ar fi dorinta lor expresa dar de fapt este dorinta companiei dorinta ce este ilegala din punct de vedere legal si care incalca drepturile salariatului din contractul colectiv de munca la nivel de ramura comerciala. In incheiere doresc sa imi rog toti colegii din tara sa faca acest site public si sa stopam odata pentru totdeauna abuzurile companiei Real.

  • eu

    am postat toate acestea pe adresa unei persoane influente,f influente;sper sa aibe repercursiuni…pozitive

  • BUNA ZIUA ! MA NUMESC ION GRIGORE, ADEVARATUL ION GRIGORE SI NU CEL CARE A POSTAT COMENTARIUL DIN 01.05.2011, ORA 15:38,IN NUMELE MEU.SUNT, INTR-ADEVAR SEF DEPARTAMENT FRESH LA REAL PITESTI SI DORESC SA VA FAC CUNOSCUT FAPTUL CA MA DEZIC TOTAL DE CELE AFIRMATE IN COMENTARIUL RESPECTIV.CEEA CE SE AFIRMA IN POSTAREA RESPECTIVA NU ESTE DECAT O INCERCARE MARSAVA DE A MA DISCREDITA, ATAT IN RANDUL CONDUCERII MAGAZINULUI SI A COMPANIEI, CAT SI IN RANDUL COLEGILOR.PENTRU A INTARI CELE SPUSE DE MINE VA PUN LA DISPOZITIE ATAT ADRESA MEA DE MAIL (iongrigore@ymail.com) CAT SI TELEFONUL DE SERVICIU (0756.023853), PENTRU A DEMONSTRA CA ACELE AFIRMATII ATRIBUITE, IN MOD JOSNIC, MIE NU REPREZINTA PUNCTUL MEU DE VEDERE.
    DEASEMENEA, DORESC SA ATRAG ATENTIA AUTORULUI ACELUI COMENTARIU SA-SI ASUME SPUSELE, SUB PROPRIA IDENTITATE, SAU, CUM ESTE DE ASTEPTAT, DACA NU ARE CURAJUL RESPECTIV SA INCETEZE DE A INCERCA ASTFEL DE ATACURI MIZERABILE.

  • albatros

    sustin si ideea lui ion grigore.realul asta se crede tare si mare.va spun ca m-am saturat de ei,sunt lihnit de ei,etc.lucrez si eu in real si sincer va spun.am o scarba de ei incat i-as bagala smotru si repet:munca de sef de raion.de lucrator si de curatenie sa vada si ei cum se munceste.nu o sa semneze nimeni 7h,va garantez si asta.asa au fost si examenul de store categori manager si de credeti ca sindicatul real nu le convine ce au scris in fisa postului.sunt in cautare de un nou job.sunt sef de raion va spun in prezent dar va asigur sa dati cu ei de pamant asa cum fac eu zilnic:)):))):))):))):))):))):))):)))

  • costin

    Auzi adevaratule Ion Grigore nu ti se pare ca cel fals are mai multa dreptate decat tine? Poate ca e doar o incercare de a te dicredita sau de a isi asigura locul in biroul cald de la BTL. Dar hai sa ne aducem aminte: Intr-o vineri , dupa remodelare cand a venit domnul Goefert si tot magazinul ardea, ce faceai domule adevarat Ion Grigore? iti stingeai focul la o cafeluta cu Vanish (“prietena de familie”). Ca de, numai BTL-sti pot sta acolo si fuma cand vor ei ca au cheie nu ca prostii de pe raioane. Cand pisica nu-i acasa BTL joaca pe masa =)). Si la care colegi te discretiteaza , la cei de la bakeri pe care i-ai amenintat pe scari ca daca nu semneaza la 7 ore o sa ai tu grija sa aiba referat, sau la cei care au referate cand nu se ponteaza daca pleaca la masa dar voi nu trebuie sa va pontati in timpul pauzei pentru ca atunci pauza ar fi de 8 ore si lucrul de o jumatate de ora,ca atunci cand uitati sa scoateti mail-urile pentru raioane si apoi tot voi faceti referate pentru ca nu au stiut de ele.Cel mai rau ar fi sa te discrediteze in fata celor carora le-ati promis acum 3 luni ca la cele 7 ore si jumatate o sa puna umarul intregul magazin. Noi am pus toata carca si voi …. ati pus …… bani pentru chefuri la fiecare sfarsit de saptamana. Nu are cum sa te dicrediteze mai jos decat esti si tu si ceilati 4 colegi ai tai care priviti cu nesimtire cum amaratul de pe raion pleaca la 8 sau 9 ore desi e pontat 7 cu 5 milioane in buzunar in timp ce cu salariile BTL-ului s-ar putea platii cele 26 de norme FTE. CREDE_MA: nu mai este nimic de discreditat la adresa ta sau a lui Irinel, Camelia ,Mihai si Damian. Sunteti mai jos decat limita demnitatii umane.Of , of ce munca e pe voi: un nou cur de pupat in curand… Pregatiti-va cu vasilina sa nu va ramana limbus captivus la bietul om!!!!!

  • feget

    Intr-adevar ce se intampla zilele acestea in cadrul companiei real este inadmisibil, se fac presiuni asupra angajatilor pentru a-si da acordul in vederea programului de lucru de 7h, si profita de faptul ca in acesta perioada un alt loc de munca se gaseste tot mai greu, sunt niste oameni lipsiti de judecata, iar presiunile vin doar pe angajati care lunar nu au salariul mai mare de 700RON, dupa parerera mea primii care ar trebui sa semneze ar fi Directorul, BTL-isiti si cei care au salariile peste 2000RON, nu doar cei de jos trebuie sa scoata ”PORCUL DIN CACAT” ca tot se spune ca suntem o echipa.
    VOI CE PARERE AVETI???

  • anonim

    DA INTR.ADEVAR DIN NEFERICIRE ASTA ESTE CRUDA REALITATE!MARII SEFII SUNT BINE MERSI LA 8 ORE MOTIVANDU.SE DE CATRE SUPERIOR CA EI SUNT CEI CARE AU O MARE RASPUNDERE!sepune presiune foarte mare asupra celor care muncesc din greu pt un salariu de 700 ron!si din acesti 7 milioane lei vechi vor ,culmea ,sa n mai reduca si la 7 ore!bineinteles ca cei mai multi accepta aceasta bataie de joc deoarece este mare problema a locurilor de munk?dar oare nu ar fi mai bn sa fim uniti ????????????????

  • un sclav de pe plantatia Real,-

    Ce e, Ioane? Ai scapat de concediere si acum iti faci norma din pupat pe Gabitza in posterior? Ma mir ca stii
    Problema cu Real-ul asta e ca este tinut in spate tocmai de prostii astia de care incearca ei sa scape. Persoanele de genul lui Ion Grigore, cel adevarat, de data asta, au fost angajate doar pe motiv ca au venit imbracate frumos la interviu si au vorbit frumos. S-a dat in martie examenul pentru Store Category Manager. Sa vedeti atitudine pe Gabi Ca-Caragea (director al Real,- Pitesti): “Sunteti toti niste prosti (sefii de raion), nu va fi nici unul in stare sa ia examenul”
    Examenul asta trebuia, de fapt, sa fie dat de sefii de departament, care, dupa cum stim cu totii, sunt niste INCOMPETENTI.
    Ion Grigore – a fost si el bagator de seama pe la McDonald’s, a ajuns a Real si a dat de viata buna. Norocul lui ca are in subordine o echipa care stie ce are de facut, d-aia merge Fresh-ul bine, nu ca ar fi cine stie ce de capul lui. Daca vii in Real Pitesti, pe Ion il gasesti 99% din timp umbland la agatat “promoterite” impreuna cu Irinel Lascu, despre care vom discuta imediat.
    Irinel Lascu – habar nu are pe ce lume traieste. Inca nu stie nimeni cum a ajuns sa fie angajat, deoarece nu pare sa stie nimic. Dupa ce a terminat vreo 3 luni de training (cel putin), nu stia nici macar sa imprime un mail, ne-a luat vreo jumatate de an sa il invatam noi, sefii de raion, si asta dupa ce tot el ne tragea la rost ca de ce nu am executat sarcinile legate de mailurile pe care el nu le distribuia.
    Mihai Radau – asta are o urma de inteligenta, dar nu fa faceti sperante prea mari. In tot magazinul ala nu stie decat 1 raion, Textile, si asta pentru ca acolo e sef de raion colega lui de pat (sa nu fiu nesimtit). Tema pentru acasa, cum credeti ca a ajuns ea sef de raion? La el se aplica cel mai bine vorba aia, “Intri la sef cu ideea ta si iesi cu ideea sefului”. El nici mailurile pentru pentru o amarata de comanda nu le trimite cu numele tau, le pune pe numele lui si neaparat cu CC la CA-Caragea, sa vada si seful ce baiat de treaba e el, cat de mult gandeste si cat isi da interesul pentru companie. Stai usor, sa nu dai pe dinafara de atata interes.
    Ca-Camelia Iacob – asta e o proasta, asa simplu. Ea a ramas in Real pana acum doar pentru ca urla. De fiecare data cand a facut cate o gafa si era pe punctul de a fi trasa la raspundere, a gasit repede un fraier la care sa urle pana l-a facut sa isi dea demisia de frica sau de scarba. A plecat un om, s-a rezolvat problema!!! Cum sa nu… Degeaba, tot Proasta esti, Ca-Cami!!!
    Gabriel Ca-Caragea – este exemplul perfect pentru zicala “Pestele de la cap se impute”. Asta e atat de plin de el ca e director, ca nici sa mai salute nu stie. Singurul moment cand saluta el este cand vine Cezar Rotaru (director zonal, pentru cine nu stie) in magazin. Cezar e baiat de treaba. Saluta el primul si strange mana tuturor angajatilor, de la sef de departament pana la femeie de serviciu. Baiat de treaba, nu ca Ca-Caragea. Revenind la Gabitza al nostru, el stie ca daca e director, toata lumea trebuie sa fie in genunchi in fata lui.
    Ca sa ne legam si de partea cu abuzurile Real, acest personaj, Ca-Caragea, chiar ieri ne tinea o cuvantare despre cat de greu merge magazinul Pitesti, ca inca nu si-a revenit, si desi am fost fortati in cel mai josnic mod in urma cu 3 luni sa semnam pentru program de 7 ore, ar fi fi cazul sa ne simtim si sa mai semnam pentru inca 3 luni.
    Pai e vina lucratorului ala ca nu are magazinul vanzare? De vina nu sunt preturile exagerat de mari, ne spun mai marii Real, de vina sunt prostii ca nu muncesc 24/7 pe degeaba, ca nu le tine de foame onoare de a lucra pentru Real.
    In urma cu 3 luni Ca-Caragea a inceput sa cheme, pe rand, la el in birou lucratori comerciali. Primii care au intrat, au plecat de acolo cu decizia de concediere. A fost suficient pentru ca ceilalti sa creada ca ii asteapta acelasi lucru, si sa semneze micsorarea normei de lucru la 7 ore, multumiti in sinea lor ca macar nu au plecat acasa. Apoi au urmat o mare parte din sefi, unii din prostie, altii din solidaritate pentru echipa lor care practic nu mai avea nici un interes pentru munca. Am zis mare parte pentru ca trecem la sefii din Receptie, in frunte cu Gigi Achim, cel mai bine platit maturator din Real si totodata lider de sindicat. Acesti sefi nu au semnat nimic, ca doar ce puteau pati? Gigi, cel putin, fiind lider de sindicat (unul lamentabil, de alt fel) poate si sa stea toata ziua degeaba (nu ca ar face altceva), ca timp de 2 ani dupa ce nu mai e lider de sindicat nu poate fi concediat. Frumos, nu? Ceilalti sefi din Receptie nu au semnat nici ei, ca doar sunt ai lui Gigi.
    In conditiile astea, TU, Prostul din fruntea Real,- Pitesti ai tupeul sa ne ceri noua sa mai semnam pentru inca 3 luni. Poate inainte ar trebui sa traiesti si tu cu 600 lei pe luna, sa ai macar un copil care iti cere mancare, haine, rechizite, sa ai poate si rate pentru casa si apoi sa vii cu pretentii sa lucram mai putin. De parca daca am fost platiti astea 3 luni pentru 7 ore, noi doar atat am muncit in magazinul ala nenorocit. Ai avut remodelarea magazinului, cu cine ai facut-o, ai venit tu sa misti ceva. Poate sunt persoane care stau in magazin si 16 ore sau chiar mai mult, doar sa fie totul bine. Dar nu conteaza. Tu nu stii nici sa pui o sticla de ulei pe raft, in schimb vii cu pretentii sa faca sclavii. Si macar daca ar face cu un rost, dar la ora 6 vine un prost si spune “Fa asa!”, la 10 vii tu: “Esti prost, fa invers”, seara se gaseste alt tampit ca: “Nu e bine nici asa”, iar in ziua urmatoare vii iar tu cu un mail, cu un ranjet de idiot, si zici ca de fapt trebuia facut dupa o a n-sprezecea varianta, “Ce, n-ai vazut mailul, ca e trimis de o saptamana? Referat! Mars, acasa, sclavule”. Pai cum sa vad mailul, daca echipa ta de pupincuristi nu fac altceva decat sa iti lustruiasca posteriorul?
    Nu angajatul de jos pierde din toata politica asta de indobitocire. Cand nu mai poate la Real, pleaca in alta parte, mai rau nu are cum sa fie. Munca de sclav face la voi, tot munca de sclav poate sa faca si in alta parte, sau poate chiar ajunge mai bine, ca nu mai e tras in jos de mediul de acolo. Pacat ca pe termen lung, compania pierde. Lucratorul este cel care ia legatura cu clientii, el promoveaza imaginea Real, nu tu, Dobitocul sef, cel cu poza cu chelie la intrarea in magazin. Daca tu iti bati joc de lucrator, el va transmite starea lui clientilor, care vor pleca in alta parte, si sa fim realisti, au unde. Asa ca, da, stim ca esti mai putin… bine, mult mai putin inzestrat intelectual, dar nu mai incerca sa arati asta cu orice ocazie.

  • adr

    Au mare dreptate cei care au scris ultimele comentarii. Eu am lucrat in real Pitesti si vreau sa spun ca era o mare bataie de joc fata de angajati. Sunt pusi pe oameni sa i dea afara fara motiv. Te cheama directorul sa ti spuna ca e cazul sa dati mana de “la revedere” cu 2 salarii compensatorii si daca nu vrei o sa ti faca referate pana te da afara. Pai ce hal de director esti tu?
    Ce s a scris despre domnul BTL- ist Ion Grigore este 100% adevarat. Sta in magazin doar pentru a agata promoterite. Se duce cu ele sus in sala de fumat si se inchide acolo. Vorbeste cu angajatele numai cu tenta sexuala, nu are pic de respect. A uitat cand plangea pe la colturile magazinul ca l da afara Eugen Mihalache si venea sa se roage de el. Si acum face pe desteptul si si bate joc de angajati.
    Ca sa nu mai spun de domnul Irinel, care dupa 3 luni de scolarizare nu stia sa citeasca un OPL. Asta inseamna sef de departament? Nu e posibil asa ceva. Omul vine din constructii..ce treaba sa aibe el cu asa ceva? Cum poate sa se ia de un sef de raion ca scoate marfa expirata de la raft? Trebuie sa o lase acolo sa se vanda. Imi aduc aminte eram la o schimbare de promotie pe k2. Eram singura. Sefi de serviciu erau Ion, Irinel si Damian. Niciunul nu facea nimic. Stateau cu mainile in san si se perindau prin fata angajatilor care munceau de le ieseau ochii din cap. Decat sa sfidezi omul in felul asta mai bine pleaca.
    Mihai este un sef de departament care a fost tot sef de raion…ca mine, ca altii. S a bucurat tot magazinul cand a fost ales sef de departament pentru o perioada. Dar cu timpul a inceput sa si arate adevarata fata. Daca aveai vreo idee de ceva facea cum facea si tot pe el se scotea, sa vada directorii ca el e destept. A fost coborat din functie anul trecut pentru ca nu a fost in stare sa spuna unui sef de raion cand sa faca o modificare, pana cand s a trezit cu Andreea Lupea in magazin. Si de atunci a inceput sa se razbune, sa jigneasca, sa ameninte..”ca o sa vada Diana ce o sa pateasca cand o sa revin in functie”.
    Toti sunt niste lingai. Nu stiu cum sa l pupe mai bine pe Caragea. Cred ca doamna Camelia ar trebui sa stie mai bine asta.
    Iar domnul director Caragea este un adevarat incult care nu se perteaza sa salute fraierii din magazin. Asta tine de educatie si de cei 7 ani de acasa. Nu stie decat sa spuna ca noi suntem niste prosti, niste nebuni care nu stim pe ce lume traim. Suntem atat de tupeisti..cum ne permitem sa cerem ajutor de la btl-isti? Domnul Cezar Rotaru a spus ca toti trebuie sa ne ajutam, plecand de la director pana la femeie de serviciu. Si cum ajuta ei angajatii? Facandu le referate sa i dea afara. Ce respect sa aibe angajatii pentru director cand el sta pe scaun in fata oamenilor care se spetesc muncind si se scarpina in nas? Asta inseamna director?
    Acolo totul merge pe amenintat si pe pupat. Cine pupa mai bine e cel mai tare.
    Sunt 5 sefi de departament cu 5 idei diferite…iar tu prostule stai si fa ca toti..si apoi vine si cel mai mare prost dintre prosti si zice ca nu trebuia asa..ca nu esti bun de nimic.
    Acolo abia aveai voie sa te duci la masa…iti impuneau la ce ora sa te duci…nu conta ca tu mori de foame, ti se face rau. Nu poti sa te duci sa bei o cafea, sa fumezi o tigara, n ai voie sa vorbesti coleg cu coleg. O adevarata puscarie.
    Eu una ma bucur ca am scapat de la nebunii aia dar imi pare rau de cativa oameni care inca mai sunt acolo si se lupta cu morile de vant. Conducerea e atat de proasta incat, dupa ce m au platit 3 luni in medical, m au si platit cand am plecat din magazin….fara sa stie ca eu oricum aveam de gand sa plec..oricum putin pentru cat am muncit eu pt magazinul ala.
    Multor oameni de acolo le e frica sa spuna ceva. Cand vine Cezar in magazin si face sedinta, omul intreaba daca are cineva ceva de spus. Toata lumea tace. Unul nu zice nimic. De ce? Unii n au curaj, altora le e frica, altii se complac in situatia data. De ce sa taci? De ce sa accepti sa fii batjocorit, jignit si amenintat? Ce fac ei acolo nu e legal…nimic.
    Asa ca fratilor..uniti va si nu va mai lasati calcati in picioare….

  • Camiutza76

    Buna ziua.
    Discutiile de mai sus sunt reale si la obiect, insa ar trebui popularizate prin retelele de socializare(amintiti-va ce impact a avut asupra companiei Petrom prin socializarea pe site-ul FACEBOOK cand oamenii au fost indemnati sa duca la pompe numai cu maruntis sau sa nu se mai prezinte la pompele de alimentare in anumite zile).
    Vin cu urmatoarea propunere:
    fiecare dintre noi are prieteni ce au conturi pe FACEBOOK, rugatii sa dea like si sa posteze si un mic comentariu cu situatia descrisa.
    Asa transferam discutia pe siturile de socializare ce va creste impactul acestei situatii in randul populatiei, in acelasi timp vom primi si sprijinul populatiei nu numai sprijinul colegilor.
    Sa indemnam populatia sa nu mai vina sa cumpere din magazine sa vedem cum va reactiona compania deoarece in momentul de fata in cadrul companiei METRO Romania si implicit a diviziei Real preturile produselor sunt cele mai mari preturi din Romania daca ne uitam la competitorii nostri cum ar fi Auchan, Carrefour, Penny market, Plus, Kaufland ce ofera produse similare la preturi pentru buzunarele romanesti. Compania Real a ajutat romanul prin gama Real Quality ce este mai joasa ca si calitate fata de gama Tip dar cu preturi asemanatoare produselor de marca, sa nu aducem in discutie gama de produse Real Bio sau Real Selection ce nu pot fi numite produse de top decat din prisma preturilor dar nu si din prima calitatii. In consecinta dragi colegi va rog a face situatia publica catre toti colegii nostri din tara pentru ca nu pot fi inchise portile magazinelor implicit angajatii nu pot fi dati afara fara motiv. Dragi colegi cititi noul cod al muncii si vedeti ca nu veti fi dati afara asa usor cum isi doreste compania iar orice act semnat fara acordul vostru total devine nul prin prisma legii. In consecinta dragi colegi nu SEMNATI. Sa vedem cum pot da ei afara 70% din angajatii din toata tara.

  • Lamuritorul

    As vrea sa intru un pic in dedesubturile companiei care ne usureaza veniturile si ne macina nervii si sanatatea:
    1. Metro Group prin Real si Metro Cash & Carry au cele mai mari vanzari din retailul romanesc si va asigur eu ca cele mai mici preturi de achizitie asta inseamna ca au achizitori bine pregatiti buni negociatori si spalati la creier care sistematic chinuie toti producatorii romani atat prin pretul mic de achizitie cat si printr-o multitudine de taxe si comisioane (taxe de raft, taxe de volum, taxe de marketing, taxe de listare, taxe de investitie)fapt cunoscut de toata lumea.
    2. Cei care ne iau banii, ne scurteaza programul de munca si ne asupresc sunt sefii lor care sunt adevaratii profesionisti in ceea ce fac. Pentru a contracara practicile lor trebuie sa ne inarmam cu multa rabdare sa ne informam si chiar sa apelam la specialisti in legislatia muncii lucru pe care nu il face sindicatul. Singurul lucru pe care il fac amatorii de la sindicat este sa se lase unsi pentru a usura munca angajatorului; daca tot sunt amatori ar putea sa mai puna 2 lei la cotizatia de sindicat si la volumul de membrii pe care il au s-ar strange banii necesari pentru apelarea la specialisti (amintitiva ca ne-au mancat si ziua comerciantului ce era sarbatoare legala si care anul trecut a fost remunerata dublu si cu liber suplimentar).
    3. Tot timpul managerii de magazine ne spun ca balanta venituri cheltuieli este ingrijoratoare si ca nu producem bani pentru actionari. insa putina lume stie ca o buna parte din cheltuieli o reprezinta chiria enorma pe care realul o plateste galeriei real un S.R.L. capusa care a fost infiintat pentru a extrage profiturile din companie.
    4. Real Pan Vitan a fost si din cunostintele mele este numarul 1 mondial in ceea ce priveste vanzarea pe metrul patrat intre magazinele companiei Real. Raportul salariilor intre Real Romania si Real Germania este crancen – un lucrator comercial in Germania are 1500 Euro salariu in comparatie cu un lucrator comercial primeste in Romania 150 Euro lunar in concluzie nu noi nu producem bani ci profiturile imense sunt extrase prin diferite mecanisme iar noi suntem indoctrinati ca nu suntem in stare sa producem bani pentru companie.

  • io

    ce sa mai zic…sintem multi si prosti si nu suntem uniti…vezi cazul PITESTI,e rau in toata tzara,dar ne vom trezi,curind,ptr k e vorba aia cu mamaliga romaneasca si deja copiii gem de foame,pina cind?io cred k neamtu habar nu are ce se intimpla in imparatia lui,sau macar TIRIAC,daca o mai fi actionar…

  • Ion Grigore

    Raspuns pt “Costin” :

    Indiferent cata dreptate ar avea “falsul ig”, trebuia sa si-o faca publica sub nume propriu sau sub pseudonim, asa cum faci si tu, nu sa vorbeasca in numele meu.De ce a facut asta ? Si tu recunosti tentativa de discreditare…
    Referitor la modul cum “imi sting eu focul”, cu ce te deranjeaza pe tine ? Incearca sa-ti amintesti si ora la care m-ai vazut la cafea, fiind de la 06:00 in magazin.Mi-ai cerut tu vreodata sa-ti deschid sala de mese pt a-ti lua o cafea si nu am facut-o ? Sunt colegi de-ai tai care pot sa afirme ca am fost absurd in privinta asta? sau deranjeaza ca am cerut o oarecare disciplina ?
    In problema colegilor de la Bakery esti un pic confuz. Nu am amenintat pe nimeni.Stai de vorba cu ei si daca iti vor confirma acest lucru, aminteste-mi si mie contextul, daca nu… ai putea avea demnitatea sa-ti ceri scuze…
    Despre cat de jos sunt, sa lasam pe altii sa aprecieze…

    Raspuns pt “scavul pe plantatia real” :

    Concedierea ne “pandeste” la tot pasul, si pe mine si pe tine.Sunt sigur ca si tu ai scapat de concediere, cel putin odata…
    La interviu, intr-adevar m-am imbracat si am vorbit frumos. Asa mi-e stilul…
    Am fost, este adevarat “bagator de seama”, la McDonald’s. Prin natura functiei trebuia sa … bag de seama totul. ( Dex : “a baga de seama” = a observa, a fi atent, precaut etc.)
    Echipa de pe fresh este, ai dreptate este o echipa buna, care stie ce are de facut (pacat ca altii incearca s-o destabilizeze …), insa trebuie sa recunosti ca orice sef din lumea asta nu poate avea succes fara o echipa buna in spate,dar eu cred ca mi-am adus si eu contributia la mersul fresh-ului bine, cat de mica o fi fost aceasta…Altfel, ma bucura faptul ca se observa mersul bun al fresh-ului…
    Despre timpul dedicat “agatarii promoteritelor”, fii rezonabil si mai scade, te rog din procent…
    Bafta !

  • Ion Grigore

    Raspuns pt adr (Andreea Diana Radu)

    Diana, cand voia Anda sa te dea afara , cine a rugat-o sa-ti mai acorde o sansa ? Imi pare rau ca ai uitat acest lucru.Am mai vorbit odata despre asta si ai recunoscut. Eu nu ti-am vrut raul, insa prin atitudinea ta ti-ai grabit despartirea de Real.Eugen M. voia sa te dea afara si pe tine si nu stiu care din noi plangea mai mult…

  • costin

    Acum cine vorbeste? Adevaratul ION GRIGORE sau cel fals pe care il vedem noi toata ziua? Si stii cum se zice:adevarul iese la suprafata ca uleiul in apa. De unde ai tras tu concluzi din comentariul Dianei ca ea a zis ca tu i-ai vrut raul? Te mustra constiinta!!!!!!!!!!!!!!

  • costin

    PT. Ion Grigore -Fals sau Adevarat , numai conteaza. Sa stii ca noi am fost tura de noapte si am venit pentru remodelare de la ora 20:00 adica 12 ore pe noapte nu 7 cum eram platiti (ca trebuia sa stam pana la 8 dimineata sa ne facem si OPL-uri, Stocul 0 si alte liste de care sefii de departament sunt total straini). Dar nu am avut dreptul la o cafea ca era sala incuiata. Pe dinauntru :d !

  • anonim

    PT CEI CARE VOR SA SOLIDARIZEZE IMPORTIVA PROGRAMULUI DE LUCRULU LA 7h, ca asta ne doare pe noi nu ce face unul si altul, sa ne unim si sa nu SEMNAM, iar cei care sunt cat de cat in masura sa faca ceva in acest sens sa ia atitudine si sa lase alte comentarii.
    Intrebare pentru Ion Grigore si ceilalti care iau salariul lunar asemanator vi se pare normal ca unor oameni care iau 700 RON sa li se mai ia din acesti banisi asa munciti cu GREU???

  • Buyerul si Category Manager :)))

    Eu zic sa-l sunam pe Buyer si apoi pe Category Manager , ha ha ha …voi ce ziceti???

  • reptilosal;sadmnkhfsb

    25 mil Iti spune ceva? Gregoar???(sti tu cand bagi cardu’)

  • alina

    Ma uit la circul asta si imi vine sa rad si sa plang. Uite ce de comunicare exista acum intre voi :) )). Nu am vrut sa ma bag dar nu ma pot abtine. Nu stiu care e idiotul care a semnat mesajul de la 10:20 cu numele lui ION dar sa stii ca imi e scarba ca esti coleg cu mine. Orice gluma are o limita. Intrii ca boul cu picioarele in viata privata a lui Ion. Cu ce te-ar ajuta sa treci peste problemele tale de oligofren faptul ca Ion este sau nu cu acea domnisoara ? Macar ai o si tu o urma de ceva in mintea aia si nu mai scrie asemenea mesaje in numele lui Ion pentru ca esti ridicol si transformi toate aceste probleme reale pe care le avem cu totii intr-o crociada de macho steril cu Ion. RUSINEE.

  • io

    Ioane,ce e mai aci?XXX?fiecare o plateste la un moment anume!apropo de solidaritate,ce ar fi sa dati totul la otv?sigur se va mediatiza:P

  • NU se accepta comentariile care contin atacuri la persoana sau injurii. De asemenea, comentariile de pe acelasi IP dar cu nume diferite vor fi sterse de acum incolo.

  • Bună ziua!. Vreau să vă spun că nu e frumos ce se întâmplă la noi la real. În primul rând ar trebui să ne spălăm rufele în familie nu în faţa lumii. cred că ar trebui să începem să ne uităm fiecare la persoana noastră, şi apoi să vedem pe cel sau pe cea de lângă noi. nu vreau să înţelegeţi că le ţin partea celor în discuţie (Caragea,Grigore,Irinel, Mihai, ş.a…)dar eu cred că suntem cu toţi vinovaţi, că de câte ori au fost nemulţumiri sau vreo problemă în spate şefilor sau chiar a ajuncţilor toată lumea vorbeşte, dar în faţă nu le spune nimeni, când aceştia luau bonusuri, le era bine, că proştii uneau şi ei luau primele, acum că nu le mai dă au început să scoată colţi şi să le pară bine că “şefii” lor sunt criticaţi. Aici merge totul pe dos, cum să nu meargă dacă au venit mecanici, electricieni, sudori etc… şi lucrează la cofetărie, brutărie şi bucătărie. ce să facă strungaru? cum să orneze el un tort? aşa meseriaşi aşa şefi!
    Eu l-am anunţat pe dl Caragea de unele nereguli şi a ţinut cont, de exemplu cu câte 2-3 zile de Concediu de Odihnă, cu şeful de raion care se credea pe ograda lui, care şi a cum a început să scoată iarăşi colţii, dar sper să se regleze totul şi cine are chef de muncă şi vrea să facă carieră să rămână cine nu să plece! să-i lase pe cei care vor să muncească să-şi facă serviciul în linişte nu în stres, că serviciul este a două familie, jumătate din timp îl petreci cu familia, jumătate la servici, şi aici ar trebui să te comporţi la fel ca în familie, dar trebuie să ai cei 7 ani de acasă, nu trebuie să fie superior şi pe alţi să-i consideri slugi, toţi suntem egali în faţă lui Dumnezeu, toţi trebuie să respectăm ca să fim respectaţi, dacă nu respecţi cum te aştepţi să fii respectat! exită un proberb: A FI OM E LUCRU MARE, a fi domn e o întâmplare!

  • Lamuritorul

    Dragi colegi.
    Dupa cum se vede am plecat de la un subiect care ne arde pe toti si am ajuns sa batjocorim conducerea. Nu vreau sa se creada ca iau apararea vreunui personaj din conducere si mare parte din ce s-a spus este adevarat dar ar trebui sa nu deviem in acest hal de la subiectul arzator care ne intereseaza pe toti si anume reducerea salariului si a timpului de lucru. Propun sa fim uniti si fiecare postare sa inceapa prin “eu nu semnez” in acest fel considerand un plus de moralitate din partea noastra asa putand demonstra si sefilor nostri ca noi totusi avem cei 7 ani de acasa si respectul de sine desi acest lucru este un lucru mare in randul conducerii. Dar va rog daca mai facem posturi in cadrul acestui site sa vorbim mai bine de lucrurile stringente ce ne intereseaza pe toti si sa lasam aventurile imorale si barfele de o parte pentru ca asta tine de moralitatea persoanei nicidecum de salariul care compania doreste sa il reduca. Intradevar ar fi mare lucru daca la conducerea Real Pitesti s-ar afla persoane mai capabile si mai bine pregatite dar in lipsa de altceva sa ne multumim cu ceea ce avem. In concluzie va rog frumos pe aceasta cale sa lasam atacurile la persoana pentru alte ocazii si sa ne unim in adevaratul scop pentru care s-a si inceput aceasta discutie. In incheiere doresc sa multumesc tuturor celor care imi vor citi postarea si care se vor si conforma la rugamintile mele.
    In consecinta sfatul meu este NU SEMNATI!!!

  • Deny69

    …..referitor la cele spuse despre Dl Grigore de catre cei care au lucrat la magazinul real-Hypermarket Pitesti… sunt intrutotul de acord. Nu stie cum sa se mai pisiceasca pe langa conducere, numai ca sa-i fie bine. In ultimul timp , trage mata de coada si abia asteapta sa se faca ora 14.000 sa-i vina iubita…. sau poate nu stiti cine e?
    Micuta promoterita, Alina se la Venish, care nu am inteles care-i este rostul in magazin. Pt ca ea se fapt este si merchandiser; dar nu stiu daca a vazut-o cineva vreodata facand treaba sau punand marfa la raft.Adica.. fiindca aste protejata lui… este singura promoterita din magazin care are vestiar la etaj si sincer… nu vad rostul ei in magazin, nu stiu pt ce ia banii. Toti merchandiserii muncesc pe branci iar ea sta cu Dl Grigore la XXXX….
    Deci sa va spun ce face Grigore imediat ce vine ora 14.00: Intai urca D-ra… si pe urma urca Dl…..cateodata ii mai gasesti in cine stie ce incapere, sau inchisi in sala de mese(gata de gigiuleala). Au fost prinsi de nenumarate ori, dar ei zic ca nimeni nu-si da seama. Ma rog… este problema lor… dar Dl Grigore ar trebui sa vada musca din capul lui si sa nu treaca la amenintari. Mai mult decat atat, jigneste si nu tine cont ca ar trebui, conform functiei pe care o are, sa fie un exemplu pt salariati.
    Imi aduc aminte ce se mai victimiza cand Dl Caragea vroia sa-l dea afara, si eu il compatimeam, ba chiar ii confirmam ca sunt de partea lui si … acum imi pare rau.
    Sincer, dragii mei, singurii sefi de departament care intr-adevar muncesc sunt:Camelia Iacob si Mihai Radau. Celorlalti… le e rusine de munca. Se grabesc doar sa pupe inelul cand vin cei din conducerea real.
    Deci draga Dle Grigore, .. lasa pliscul mai mic si pune osul la treaba. Chestia asta cu linsul si pupatul inelul nu o sa tina prea mult.
    Nu-mi pare rau ca am plecat de la real, in schimb imi pare rau ca am pus suflet in tot acest timp cat am lucrat acolo. Singura persoana care a apreciat munca mea la real este Anda Brezeanu. De aceea, o apreciaz si o felicit ca incearca in continuare sa ia pe langa ea oamenii buni si chiar sa-i ajute sa avanseze. Multa bafta !

  • sonny

    OAMENI BUNI

    HAI SA O LUAM PUNCTUAL, LOGIC, ORGANIZAT.
    1. SA LASA DISCUTIILE DESPRE CALITATI SI DEFECTE FIZICE PENTRU MOMENTUL CAND VOM FI LA O CAFEA(PE CARE TOTI DORIM SA O BEM)
    2.SA INCERCAM SA READUCEM DISCUTIA PE FAGASUL EI INITIAL(ABUZURILE DE LA REAL PITESTI)
    3.DACA ESTE CAZUL SA SEMNALAM, CEL PUTIN PE ACEASTA CALE, FAPTUL CA AICI EXISTA SI PERSOANE CARE ISI FOLOSESC OBIECTUL DINTRE URECHI SI LA ALTCEVA DECAT PENTRU A APARA CORPUL DE O INUNDATIE.

  • Un alt sclav de pe plantatia Real-Pitesti

    Subscriu toate cele scrise de primul sclav de pe plantatia Real-Pitesti.Este adevarat tot ceea ce a postat , este adevarat ca remodelarea s-a produs datorita celor care au salariu de 700 ron, este adevarat ca BTL-isti se plimba cu mainile in buzunare fara sa ajute in vreun fel .La prima semnare a actului aditional care ne cerea sa lucram la 7 ore BTL-istii nu au semnat…De ce oare?..Nu le ajungeau 2000 ron sa cumpere ,,papica,, la copilasii de acasa..Credeti ca amaratului de lucrator commercial ii ajunge 700 ron sa creasca 2 copii??..Apropo de alinarea domnului Ion Grigore , este 100% adevarata.Stiu ca nu-i corect sa ne bagam in viata lui personala dar cand il vezi cum incearca sa te convinga pe tine , sclavul de pe plantatie sa semnezi la 7 ore iar el plimba niste picioruse cu ochisorii dupa DOMNISOARA VANISH,,normal ca nu te poti abtine. Cum este posibil ca ,,un sclav,, sa fie dat afara doar pt faptul ca nu semneaza o ilegalitate. E corect ca ni se spune ,,nu va da nimeni afara ca nu semnati,,dar gasesc ei ceva sa-ti puna in carca si sa te faca sa-ti dai demisia.Si ca o concluzie , as vrea sa rog toti sclavii de pe plantatia Real-Pitesti sa nu semneze , sa fie uniti in decizia nesemnarii acestui act…Este ilegal acet lucru…NU SEMNATI, INDIFERENT DE AMENINTARI…UNDE-S MULTI PUTEREA CRESTE…NOI SCLAVII AM REMODELAT REALUL , DECIZIA ESTE A NOASTRA.

  • sonny

    Pentru Alina:
    -viata privata a lui Ion Grigore se termina la usa real,-Hypermarket Romania srl.
    -da, ai dreptate, nu exista nici un pic de comunicare intre noi, nici de organizare (aici trebiue sa recunoastem marele merit al vajnicului luptator sindical Gigi Achim)
    Pentru Alyna:ar trebui sa postezi cu un alt nick(sa o lasam pe Sima in pace,sa nu ii punem in gura cuvinte care nu sunt ale ei).
    Pentru Lamuritorul:citat de pe site-ul real Romania:
    2009 2010 Schimbare
    Real Vanzari (milioane euro) 671 694 + 3.4%
    Magazine 24 25 + 1
    Angajati* 8,736 7,482 – 1,254

  • Un alt sclav de pe plantatia Real-Pitesti

    Subscriu aproape tot ceea ce a postat primul sclav de pe plantatie. Este intrutotul adevarat ceea ce a postat .Cum suntem fortati sa semnam acest act aditional pentru a doua oara pe motiv ca-i criza.Apropo de acesti BTL-isti care plimba piciorusele prin magazin si care nu fac nimic.La remodelare au participat doar sclavii , de parca realul este numai al nostru.Noi am remodelat realul, nu ei.Ei sunt doar cu gura.E usor sa dai din gura, dar este mai greu sa muncesti.Vis-a-vis de primul act aditional referitor la programul de 7 ore, de ce nu au semnat si BTL-istii???..Oare la ei nu este criza?Ei nu fac parte din echipa real-pitesti.Domnul Gigi din receptie de ce nu a semnat??..Pt ca da bine cu matura prin receptie?..Nu stiu cum le-a venit domnului Irinel si domnului Ion sa incerce sa ne convinga din moment ce ei nu au semnat primul act aditional..Cum de au avut tupeul sa faca asta…AA,,E VORBA DE PUPAT IN POPONETZ PE DOMNUL DIRECTOR…MA SCUZATI CA AM AVUT NEOBRAZAREA SA-MI PUN ACEASTA INTREBARE.Domnul Ion Grigore sta de urmarit pe domnisorica Vanish,, in loc sa puna osul la treaba.Domnul Irinel il urmeaza indeaaproape pe domnul Irinel, inca nu s-a decis care promotoritza sa o inghesuie prin camera de arhiva..Asa ca domnilor sefi , puneti mana si munciti ca de lins in ,,poponetz,, e usor, incercati sa munciti ca munca nu-i rusinoasa..DRAGI SCLAVI DE PE PLANTATIA REAL-PITESTI NU PARTICIPATI LA ACEASTA MARSAVIE, NU SEMNATI…

  • sonny

    Si acum pentru toti ceilalti.
    Suntem toti niste ingrati, niste inadaptati, si cu mari lipsuri la capitolul cultura (agramatisme, incoerente in exprimare, etc). ne place ceea ce facem dar nu ne place munca.
    Cititi datele de mai sussi veti vedea ca la sfarsitul anului 2010 cu un magazin nou deschi (si aici vorbim de Palady, cel mai mare din tara!) real-ul are cu 1.254 oameni mai putin decat in 2009, iar ca si vanzari are o crestere de 3.4%fata de nul anterior. Acesta este punctul de unde se poate porni o discutie despre reducerea salariilor, si nu amantlacul lui Ion Grigore.

  • alina

    comentariu sters deoarece continea atacuri la persoana

  • shift

    la real pitesti s-a rasturnat caruta cu prosti,nu va mai plangeti ca de prosti ce suntem(unii dintre noi)am ajuns asa, ne meritam soarta si incep prin face referire la prapaditele de casierite care nu stiu altceva decat sa se vaite:ex:”vai doamne,ce amarate suntem noi,nu avem pauza de masa,ne pisam pe noi,ne cacam in punga.suntem stresate la maxim”dar cand le-a pus sa semneze la 7 ore au fost primele.ar trebui date cate o saptamana pe raion sa vada cum muncesc altii pana l-i se inmoaie genunchii,nu sa stai ca vaca in cur toata ziua ,si poate mai si slabesc ca nici una nu cred ca are sub 100kg sau poate asta a fost un avantaj la angajare.parerea mea este ca daca se vor da oameni afara, primii vor pleca tot cei care au semnat la 7 ore ,din cauza ca sunt niste incompetenti si ei stiu asta(ca doar de aia au semnat).Si mai am o propunere 1.ar trebui sa se desfiinteze posturile de adj.sef raion fiindca oricum nu fac nimic majoritatea lucrurilor l-e fac lucratorii.ex:stoc 0,stoc minus,face-ing,steaguri,gaabe chake-ul,retur etc.deci care mai este rostul lor?si puteti face si de aici putina economie nu crededi?

  • alina neagoe

    Draga”Deny”,as vrea sa te lamuresc in primul rand care este rolul meu in magazin:in primul rand eu nu sunt merchandiser ci doar promoter de aceea nu m-ai vazut niciodata punand marfa in raft,nu pentru ca as fi protejata domnului Ion,deci pentru cultura ta generala iti spun k un promoter promoveaza produsele firmei.In al doilea rand nu sunt singura promoterita care are vestiar la etaj desi dak ar fi asa nu inteleg care e problema ta.In legatura cu ce ai scris despre mine si despre domnul Grigore,as vrea si eu sa te intreb de cate ori am fost “prinsi” in “diferite incaperi” ca eu kiar nu-mi amintesc.Daca doi oameni pur si simplu vorbesc asta nu inseamna k sunt”gata de giugiuleala”,dar nu aveam pretentii de la tine sa crezi altceva,pentru ca faci parte din categoria oamenilor limitati si frustrati iar singurul lucrul la care se pricep e sa arunce cu venin si sa faca rau celorlalti.Daca macar 10% din ce ai scris aici era adevarat nu mai comentam nimic…preocupa-te te rog de viata ta si lasa-i pe altii in pace…

  • denisa

    comentariu sters deoarece continea atacuri la persoana

  • Andreea client

    Real Pitesti sunteti cei mai varzaaa, verficati mancarea, alimentele de pe rafturi sunt o gramada exprirate si stricate, sunt dezamagita de voi in urma faptului ca am cumparat alimente, deodorante si surpriza o parte din ele erau expirate…sunteti praf fratilor incepand cu conducerea si continuand cu sefii de departamente. E vai de voi daca noi clientii trimitem OPC in magazin.

  • comentariu sters. Folositi un singur nume/pseudonim atunci cand comentati.

  • io

    comentariu sters deoarece continea atacuri la persoana

  • alina

    Multumesc Sonny dar sa stii ca nu are cum sa-mi puna mie cuvinte in gura. Ma cunoasteti prea bine si stiti cam ce as putea zice. Iar pentru ceilalti colegi : nu va mai bucurati asa mult ca pleaca directorul pentru ca vine altul . Ceea ce inseamna ca iar o sa trebuiasaca sa incepem o lupta. BTL-isti de pupat (nu zic unde ca iar imi sterge commentul) iar noi sa ne mentinem. Ei oricum nu pot face nimic pentru a se ridica (ca imagine ma refer )in fata directorilor si de accea incearaca sa ne denigreze pe noi si sa ne duca cat mai jos. Nu va mai faceti sperante de una si de alta. NOI NU AM FOST O ECHIPA SI NICI NU A SA FIM VREODATA . Singura persoana care mai poate face ceva pentru magazinul asta Anda. E singura care apreciaza munca si nu pupincurismul. Aduceti-va aminte ce v-am spus acum un an ca o sa ajungem sa-i plangem urma.

  • dan

    Din cele relatate mai sus, cu privire la acest Real Pitesti, aproape sa nu-ti dai seama care este adevarata problema a oamenilor de aici!….caruta chiar s-a rasturnat si astea sunt consecintele…!…cunosc toate personajele despre care se tot discuta aici(sub pretextul ca sunt nemultumiti de programul de lucru!) si pot spune ca sunt numai aberatii in mare parte! Cu un singur lucru sunt de acord, insa cu o singura si importanta precizare:doamna Iacob Camelia este singura care a ,,muncit pe branci” in Real,…da imi amintesc cand era Mihalache director! ……Succes in continuare in rezolvarea problemelor, ,,sunteti pe drumul cel bun”!!!

  • sonny

    Asa-i baieti si fete.
    Cam multa liniste.
    Totusi o idee, o parere, ceva nu mai are nimeni?Sau va muri de plictiseala si acel ultim neuron.

  • andrei

    PT Andreea Client, Draga Andreea te-asi invita la real CLUJ sa iti faci cumparaturile da aici e mai dezastru ca la PITESTI

  • Marieta

    La CLUJ am fost chemati in birou de catre director si ni sa spus ca daca nu semnam , potrivit noului cod al muncii putem fi dati afara fara nici o explicatie

  • pittbull

    VIZAVI DE COMPORTAMENTUL DIRECTORILOR, A SEFILOR DE DEPARTAMENTE SAU A SEFILOR DE RAION FATA DE ANGAJATI ACESTA ESTE JALNIC IAR BORDUL VA ZIC EU CA HABAR NU ARE CE SE INTIMPLA IN MAGAZINE DAR VOR AFLA CIT DE CURIND

  • anonim

    dar cele 7h la care se pare ca vom fi pusi sa lucram, nu va mai doare pe nici unul???
    Deja v-ati resemnat??
    Nu credeti ca acum af fi momentul sa facem ceva, cand o sa faceti dupa ce vom fi pusi la zid ca la o executie??

  • Decate ori ati stat peste program in perioada cand ati lucrat 7h, decate ori va intrebat cineva dupa ce plecati de la real daca ai cu ce sa-ti iei o paine s-au, ca sa nu mai zic daca ai bani sa-i dai copiluli la scoala???
    Nimeni niciodata nui asa???
    Concluzia NU SEMNATI nu le dati singuri acordul sa va ia din buzunar dupa masa si cel mai important nu va chinuiti copilul nu-i taiati lui din portie sa le dati porcilor de la real.
    Sunt persoane (sefi dep)care au lucrat la 8h si au luat prima pentru atingerea targetului, asa ceva este inadmisibil.
    Se iau din bani muncitorilor si celor care tin magazinul in spate si se da la birocrati.
    Sper ca acest comentariu sa fie un exemplu si sa-i motiveze pe cei care nu au semnat inca SA NU SEMNEZE.
    Mai avem si dreptul la o GREVA SPONTANA, asta cu conditia sa ne unim si sa DEVENIM UN TOT UNITAR UN SINGUR GLAS SI SCOP.

  • PENTRU RESTUL MAGAZINELOR DIN TARA, LA VOI NU SE FAC ABUZURI SI PRESIUNI IN VEDEREA SEMNARI PROGRAMULUI DE 7 h DE CATRE VOI LUCRATORI SI CEOTI MAI FI???
    VOI NU AVETI NIMIC DE SPUS???
    VA PLACE SITUATIA IN CARE SUNTETI PUSI???
    ADUCETIVA AMINTE CAND S-AU UNIT MAI MULTI OAMENI DIN ACEASTA TARA, AU DAT JOS UN DICTATOR (CEAUSESCU)
    IN EGIPT SA PORNIT LA FEL O REVOLUTIE PE INTERNET PE FACEBOOK SI LE-A IESIT.
    NOI NU PUTEM DACA NE UNIM SA PUNEM CAPAT UNOR ABUZURI???
    REALUL EU CRED CA TINE PUTIN SI LA IMAGINEA LOR, NOI PUTEM INCERCA SA FACEM ACESTE ABUZURI PUBLICE, IAR EI POROBABIL VOR INCETA A FACE PRESIUNI.

  • SI CASA FIU SI UN PIC RAUTACIOS O SA-I RASPUND
    SCURT SI Alinei Neagoe:
    Ion FI SERIOS

  • PT CEI CARE SU AU SEMNAT PROGRAMUL DE 7h: SUNT SI OAMENI IN VARSTA, ACEST PROGRAM DE 7h VA VA AFECTA SI CAND VRETI SA IESITI LA PENSIE pt CEI CARE MAI AU PUTIN, VETI FI NEVOITI SA MAI MUNCITI PUTIN pt CA NU INTRUNITI CONDTIILE DE A IESI, ATUNCI O SA VA PARA RAU!!!!
    NU MAI SPUNETI CA SEMNEZ SI EU pt CA SI CEILATI AU SEMNAT, VOI NU CU CEILATI MANCATI SI VA PLATITI FACTURILE NU VA CRESTETI COPILUL IMPREUNA.
    CEI CARE AU SEMNAT SUNT NISTE OAMENI SLABI SI NESIGURI PE EI, DACA ESTE SA DEA AFARA VA DA ORICUM, CEI CARE AU SEMNAT DEJA VOR SA ISI ASIGURE LOCUL DE MUNCA.
    DAR CE FAC EI??? NU FAC NUMIC ALTCEVA DECAT SA INCURAJEZE ABUZURILE, EI PLATESC SA ISI PASTREZE LOCUL DE MUNCA, SUNT OAMENI CARE NU SUNT SIGURI CA ISI FAC BINE TEREABA.
    IAR DUPA ACESTE 3 LUNI VOR URM ALTE 3 LUNI SI DUPA ALTE 3 LUNISI TOT ASA………….
    INTREBAREA ESTE OARE CAT VETI REZISTA???????
    PANA LA URMA VETI PLECA VOI!!!!
    ORI ACUM CAND TOTUSI ESTE VARA, O PERIOADA IN CARE ITI GASESTI MAI USOR UN LOC DE MUNCA IN ALTA PARTE DACA ITI GASESTI, DACA NU MAI SEMNATI INCA O DATA DUPA ACESTE 3 LUNI SI SE FACE TOAMNA,
    IAT IN TOA,NA SE MAI TINE O SEDINTA SI VI SE VA CERE SA MAI SEMNATI PE INCA 3 LUNI SAU MAI RAU PE NEDETERMINAT.
    ESTE DEJA IARNA SI TOT O DATA SI INTRETINEREA MAI MARE CU CE O VETI PLATI??? MAI VERTI MOTIVE PENTRU CARE VA SPUN SA NU SEMNATI???
    DACA NU SUNTETI CONVINSI CA NU ESTE BINE SA SEMNAM!!!
    CATI DINTRE VOI ISI PERMIT SA PLECE I CONCEDIU LA MARE LA MUNTE CA SA NU MAI ZIC SA-SI PERTEACA CONCEDIUL IN ALTA TARA DEPARTE DE STRESUL SI PRESIUNILE DE LA REAL??? CATI POT SPUNE CA ISI PERMIT???

  • ASTEPT CU INTERES SI POSTARILE VOASTRE

  • PT MARIETA: NU PUTETI FI DATI AFARA FARA SA FITI DE ACORD, LA FEL CUM NU VA POT OBLIGA NICI SA SEMNATI PROGRAMUL DE 7h FARA SEMNATURA, ADICA ACORDUL DUMNEAVOSATRA.
    IN CONCLUZIE NU SEMNATI SI INCECATI SA VA FACETI TREABA CAT MAI BINE.
    DACA VOR INCEPE CU REFERATE INTOCMITE ABUZIV CONTESTATILE, FACETI APEL LA LIDERUL DE SINDICAT DIN MAGAZUIN, IAR DACA NU AMENINTATI CU TRIBUNALUL.
    VOR INCETA VA SPUN SIGUR.

  • io

    cu cine vreti mai sa faceti greva?cu scroafele de la case,cu incultii de pe raioane si cu”perversii”de sefi de raioane?io nu am intilnit atita subcultura,prostie si parsivitate la un loc intr-un colectiv,precum la REAL CEL FARA EGAL;multa bafta,dar tot mediatizarea e cea mai buna,dati linkul la toate posturile tv care au siteuri,bla,bla,bla;asta va merge sigur

  • Lamuritorul

    Dragi colegi nu casierele sunt de vina pentru ca ele au fost obligate de catre sefele lor asa cum s-a intamplat si cu cei de la securitate. Conform unui document ce mi-a ajuns pe mana Pitestiul si Satu Mare sunt cei mai prosti din curtea scolii iar Timisoara 3 ce au cele mai slabe vanzari nu au pus umaru la companie asa ca de data aceasta sa dam dovada de inteligenta si sa nu mai semnam asa cum au facut majoritatea colegilor din tara. In final inchei prin “eu nu semnez”

  • adela

    Pentru toti angajatii din real, nu luati de buna toti gogosii care pe care vi toarna directorii de magazine , sefii de departamente si sefii de raioane incercati sa analizati in amanunt situatia sa cunoasteti legea; un om informat este cu mult mai puternic. Celor amintiti mai sus de ce nu li s-a taiat din norma ca si asa sunt prosti ca noaptea pentru ca eu zic ca totul a inceput cu ei de s-a ajuns in aceasta situatie

  • adela

    Pt IO, Sunt de acord cu tine in tot ceea ce spui . Am 20 ani lucrati in Romania si 5 ani in strainatate dar mai multa prostie , pupincurism lipsa de respect fata de colegi nu am mai gasit asa cum e acum in real fara egal. Si cum am citit un comentariu postat mai sus atunci cind pui tractoristi, zidari, florari , padurari, instalatori,in general necalificati pe raioanele de productie sa iti faca treaba nu ai cum sa ai rezultate. real fara egal, intradevar fara egal prin mizeriile pe care le face si nu prin ceea ce ar trebui sa faca fata de clientii si angajatii sai.

  • alupigus

    Frati real-isti chiar nu are importanta curvasareala asta de la Pitesti (ion cu vanish, ca-caragea cu trezorul, ca-cami cu fostul director). Lasati-i in pace, pentru ca noi cei din Pitesti cunoastem pe de-a-ntregul ce se intampla, iar pe cei din tara nu ii intereseaza… Vor culege odata si odata ceea ce au semanat. Lasati-i sa se sexeze cu cine vor si nu urmati exemplul lor de nesimtire pentru ca trebuie sa ne vedem de treaba, trebuie sa ne vedem de norma noastra INTREAGA de lucru, de salariul nostru INTREG ce trebuie sa-l ducem la copii si familiile noastre. Va rog nu mai “columbenizati” aceasta discutie. Tratati cu seriozitate subiectul celor 7 ore pentru ca acestea ne afecteaza mult mai mult decat se vede dintr-o singura privire. Depasiti aceasta discutie dusa in superfluu si priviti chiar dincolo de salariul scazut si veti vedea ca avem de pierdut si la vechime, CAS …. si altele pentru ca implicatiile si consecintele sunt grave. Iar pentru cei care au semnat deja sau pentru cei care inca stau pe ganduri puneti-va intrebarea: “Va garanteaza cineva ca daca ati semnat nu veti fi dati afara in urmatoarele 3 luni ?” Lasati-i pe cei prea mult amintiti sa ramana in derizoriul nesimtirii, al auto-victimizarii si concentrati-va spre nu genera vreo “vanatoare de vrajitoare”. Uniti-va pentru a ne apara viitorul nostru si al familiilor noastre. EU NU SEMNEZ REDUCEREA NORMEI DE LUCRU LA 7 ORE !! VREAU SALARIU INTREG !!

  • anonim

    asa se intampla cand sefii sunt mai slabi decat subalterni rusine nu va meritati functiile.

  • Pentru ALUPIGUS esti foarte tare, aceasta este atitudunea de care avem nevoie

  • Pentru a vă asigura că problemele semnalate în comentariile de mai sus vor fi vizibile, vă rugăm să comentați de acum încolo în cadrul unui nou articol pe care l-am publicat pe prima pagină a site-ului și care tratează exclusiv problema reducerii programului de lucru de la 8 la 7 ore. Pentru a ajunge la acel articol, dati click AICI.

  • anonim

    liderul de sindicat e varza nu stie decat a si apere pielea un parsiv si perfid.

  • comentariu sters deoarece continea cuvinte obscene si atacuri la persoana

  • raspuns pt pittbul! crezi ca nu a afltat ce s-a intamplat in real?cu aproape tot ce s-a spus mai sus?inclusiv cu ion,cami,cel mai fraier btl adica Irinel e bine afla ca a aflat cezar sunat chiar de minesi trimes email si ce a facut??????????? iti spun eu nimic!

  • anonim

    sant angajat real pitesti si vreau sa spun ca ce se scrie de uni BTL-isti e adevarat ce ioane te deranjaza adevarul?
    daca tot ai lasat datele de contact e-mail,telefon poate ne lasi si datele de contact ale sotiei ,nu de alta da poate vrea sa ”spele”cu VANISH iar cu procentu de 99% ai drepatate doar 50 % umbli dupa promoterite restu de 50 le petreci langa stalpul de la grill vorbind la telefon dupa care mai gustam o sarma una alta trecem pe la BAKERY o prajitura una alta ,ajungem la legume un strugure una alta ia zi ,,adevaratule” I G cum e?
    noi santem fraieri ca acceptam acest program de 7 ore simplu fratilor nu semnati

  • anonim

    am uitat sa spun ceva ,erea cineva care zicea ca a manact la real si i a placut mancarea? OMG!!!! sa luam un exemplu pizza:blat -expirat, mezeluri-expirat,legume -deteriorate cascaval-expirat in continuare va doresc POFTA BUNA!!!!!

  • elena

    Nimeni nu este perfect! Ce conteaza cel mai mult din toata aceasta “tiganiada”,este ca vom sfarsi tragic…unii dintre noi…fara locuri de munca ! Ma gandesc la bietii oameni care au acasa si copii…ce sa faca cu ei? Cu ce sa ii creasca daca toti denigram imaginea Real ului (fara egal) ! Cine va mai veni sa cumpere? Atat noi,angajatii cat si cei care presteaza servicii diferitelor firme,nu vom mai avea locuri de munca,pentru ca per total , 70% se spetesc muncind. Mergeti in alte tari civilizate,sa vedeti acolo munca…Vis a vis de domnul Ion Grigore…nu este si el om? Fiecare barbat a avut in viata lui de pe pamant (ca in cea de apoi…putin vom mai ramane),macar o aventura.Cred ca fiecare este raspunzator pentru faptele sale si stapan pe actiunile lui ! Exista zicala “boala lunga , moarte sigura”. Se vor restructura posturi,se vor desfiinta posturi,exista atatea modalitati sa plecati acasa…

  • bucatarul

    Bine zici anonimule marfa expirata la grill si carne la greu dar la romani merge orice. POFTA BUNA SI DIN PARTEA MEA.

  • se manaca bine la real dar depinde de tura, cred ca nu toti sunt bucatari, mai sunt si angajati care au lucra la CAUCIUC, sau nu au lucrat deloc, dar care sunt avansati in functie si premiati de sefa lor care a lucrat in Piata Mare, mare specialista e in sefie, exact dupa cum o si cheama, numele o reprezinta. Vulpescu .
    mare mizerie si deyordine e si la fructe si legume. sa nu mai vorbim de raionul carne!
    TREBUIE MAI MULTA ORDINE SI DISCIPLINA!

  • CMV

    PUNETI MANA SI MUNCITI, CERETI VA DREPTURILE CA DE ACEEA MUNCIM SA FIM PLATITI CORECT. IN ALTE TARI LA REAL SE PLATESTE CATE 1500 DE EURO SI LA NOI CATE 250 . OARE E CORECT!

  • rumenyt

    oare este normal ca numai lucratorii comerciali sa lucreze 7ore pe zi?si sefi sa lucreze 8 ore,pai daca e criza sa fie pentru toata lumea si mai este normal ca un angajat non-food sa lucreze sambata si duminica dupa ora 16 30 pe tot non-food un singur angajat.
    si atunci se mai mira de ce nu mai este vanzare.asta se intimpla in hypermarket real bacau

  • Jon Doe

    Va rog sa comentati in pagina principala.
    Totodata VA ROG sa terminati in a va exprima frustrarile personale si a va ataca colegii cu murdarii ce nu isi au rostul. Aveti coloana vertebrala si spuneti-le in fata in cele 7 sau 8 ore la munca colegilor respectivi. Aici avem doar sansa in a lupta si a ne apara dreptul la munca decenta si la un salariu intreg.
    Deci, prima pagina a site-ului si NU SEMNATI (la 7 ore).

  • Dios44

    mesaj sters deoarece nu avea legatura cu subiectul articolului

  • MCB

    Si in Suceava au loc fenomenele stranii pe care le-au descris colegii mei… A curs cu reclamatii la ITM, dar fara urmari. Sunt angajati care au castigat procese intentate dupa ce au fost obligati sa plece din companie, au fost reangajati, dar si-au dat imediat demisia,ar fi urmat presiuni uriase daca ar fi ramas in Real. Solutii nu prea exista din moment ce spiritul de echipa nu exista. Ne-a confirmat acest lucru chiar directorul de magazin, daca eram toti hotarati sa nu semnam pentru reducerea programului nu aveau ce ne face. Presiuni oricum exista si sunt transmise in ordine ierarhica (exista cateva zeci de filmulete facute pe ascuns in sensul asta). Directorul comanda, sefii de departament (cateii incapabili de a duce o sarcina la bun sfarsit) ii preseaza pe sefii de raioane (Store Category Manager) si pe lucratorii comerciali (daca mai sunt). Astfel o incaseaza doar cei de jos. Momentan, pana tot internetul va fi impanzit de dovezile stranse de miile de angajati care au plecat din companie. Nu e normal sa stai ore suplimentare pentru a face tot felul de modificari dictate de sefi (sefi care ti-au impus sa semnezi la 7 ore) sau sa lucrezi (dupa cum spuneau colegii de mai sus) cu cate un om pe tot departamentul. Cat despre cei din centrala, vad doar cifre, realitatea din teren e o mare necunoscuta. Nimeni nu a fost dat afara, dar din 350 au ramas 110 angajati, de la deschiderea din Decembrie 2008. Probabil toate aceste lucruri le stiati deja, nu are rost sa mai detaliez. Va multumesc pentru atentia acordata!

  • ipse

    Fratilor dormiti, chiar toti?
    Hai maine s-o punem de- o JAPONEZA
    Cu toti stabii aici!

  • agentul smith

    ia vedeti voi ce achizitii facea fima voastra tocmia in perioada in care ziceti voi ca vi s-a cerut sa aveti porgramul de 7 ore ca sa faca economie firma voastra

    uite unde gasiti chestia asta http://www.zf.ro/auto/real-cumpara-de-la-renault-masini-de-peste-3-mil-euro-8004607

    Real cumpără de la Renault maşini de peste 3 mil. euro
    22 feb 2011 Autor: Bogdan Alecu
    Renault Nissan România, importatorul mărcii franceze pe piaţa locală, va livra o flotă de peste 200 de autoturisme către compania Real Hypermarket, potrivit unor surse din piaţă, valoarea contractului fiind cuprinsă între 3 şi 3,5 mil. euro potrivit calculelor ZF.
    Atât oficialii Real Hypermarket, companie cu afaceri de 760 mil. euro, cât şi cei ai Renault au invocat confidenţialitatea contractului, nedorind să dezvăluie niciun detaliu cu privire la valoarea contractului sau numărul de maşini ce urmează a fi livrate.
    Flota va fi livrată pe parcursul anului 2011 şi va fi alcătuită numai din autoturisme, nu şi vehicule comerciale şi va fi compusă în principal din modele de segment compact şi mediu, cele mai multe fiind modele precum Renault Fluence. În acelaşi timp, există posibilitatea ca pentru conducere Renault să livreze şi limuzine Latitude.
    Potrivit comunicatului oficial, contractul semnat între Group Renault România şi Real Hypermarket are ca obiect reînnoirea integrală a parcului existent de vehicule. Acestea vor fi achiziţionate în sistem de leasing operaţional prin Renault Finance, companie care va oferi şi servicii de management al flotei.
    Anul trecut, vânzările de flote ale Renault România au atins un nivel de aproximativ 3.200 de autovehicule, în contextul în care în total constructorul francez a vândut pe piaţa locală puţin peste 9.000 de maşini.

    ha ha ha
    si voi ati semnat toti ???

    criza e pentru prosti baaa!!!

  • anonimus

    Asa arata un btl-ist si un sef de receptie acum ca li s-au desfintat posturile

    http://www.youtube.com/watch?v=YersIyzsOpc

    si masurile pe care le iau ei pentru a ramane totusi in companie

    http://www.youtube.com/watch?v=hUTY5aFdN-4

    v-am pupat!

  • anonim

    Realul iti cere mult si iti da putin,nu iarta greselile si nu zice nici multumesc daca ai realizat mai multe.Cel mai important: fii intodeauna pregatit sa iti gaseasca nod in papura.

  • anonim

    si eu lucrez la real …noi lucram din ianuarie la 7 ore,si aici e dezastru!problema mea e desi lucram de mai multe luni fara pauza de masa si ne dam tot interesul,oricum si orice ai face tot nu e bine!!!ma gandesc ca am ajuns bataia de joc al unor oameni din conducere.Si ei profita acum,am ramas doar cei care intradevar au nevoie de un loc de munca,fac cu noi ce vor ei!o sa va ganditi de ce nu facem ceva impotriva…ne e frica,de aia!ne e frica sa nu ramanem fara loc de munca… cu totii avem familie de intretinut,avem taxe de platit si majoritatea au si credite la banca….si ei profita din plin de asta!dar eu cred in puterea bunului Dumnezeu si stiu ca nu ramane la nimeni dator…se va intoarce roata si lor adica celor care se comporta asa cu noi…

  • anonim

    TOT CE S-A SCRIS MAI DEVREME ESTE ADEVARAT.DESI IMI PLACE CEEA CE FAC, UNEORI AM IMPRESIA CA CEI DE SUS NU DORESC CA NOI SA EVOLUAM CA SI COMPANIE. TOTUL MERGE GREOI SI IN LOC SA FIE STIMULATE CREATIVITATEA, INVENTIVITATEA SUNTEM LIMITATI DOAR LA CEEA CE SE DECIDE LA NIVEL INALT FARA A SE TINE CONT DE POSIBILITATILE FIECARUI MAGAZIN IN PARTE. ASTEPTARILE CELOR DIN CONDUCERE SUNT FOARTE MARI, NETINAND CONT CA NR DE PERSONAL ESTE MULT MAI MIC. REGULILE NU SUNT STABILE SI SE SCHIMBA EXACT CAND NU TREBUIE(CAND ABIA REUSESTI SA TE OBISNUIESTI CU O REGULA NOUA APARE NOUA REGULA ,CAND SUNT VANZARILE F MARI PERSONAL PUTIN SI MARFA MULTA,INAINTE DE SARBATORI, ETC). CA LA NOI LA NIMENEA.CLIENTII NU INTELEG-E DREPTUL DAR UNORA CHIAR DACA LI TE ADRESEZI CU RESPECT TE TRATEAZA CA PE ULTIMUL OM.CUM SA MEARGA TREBA BINE CAND ANGAJATII SUNT LASATI IN BATAIA SORTII SI NU PRIMESC DIN PARTEA NIMANUI O VORBA BUNA?

  • partener

    Am colaborat cu Real dar sunt jalnici, pornind de la management si achizitori in jos. Nici oamenii din magazine nu isi mai fac treaba fiindca au ramas putini si nu fac fata iar acum nici nu mai vor sa faca fata. Din punctul meu de vedere acest lant este in cadere libera. Oare de ce nu l-au vandut catre Tesco???

  • ANONIMUS

    real a ajuns fara egal :(

  • vreau sa spun ca si eu lucrez la realul din berceni si este teroare nu iti da pauza de masa si te tine 10 ore jumate
    sef de departament le spun la angajati sa nu isi ia pauza de masa
    ca daca nu lucrezi 10 ore jumate ai dau afara
    nu stiu cei de la opc cand vin la ei le da pungi cu mancare imbracaminte legume si bani am vazut eu cu ochii mei
    si daca te duci la resurse umane nu te ajuta cu nimic
    nu stiu daca ITM stie de situatia asta este strigator la cer

  • coco

    asa este in cadere libera daca nu fac ceva in mod constructiv esre jale. concurenta nu respecta procedura ci clientul pentru a avea profit.mai lasati lingariile ca va duceti la vale . spuneti patrontului ce nu merge nu mai periati epoletii sefilor.

  • Salutare tuturor!

    Am primit o oferta destul de buna din partea companiei real,-.
    Pozitia e buna, se calatoreste prin tara cu masina, salariu bun.

    Citind insa toate acestea, imi pun mari semne de intrebare referitoare la profesionalismul acestei companii, mi-e mila de angajatii care au patit ce au patit, sunt cu totul alaturi de ei!

    Am fost la 2 interviuri cu cei mai importanti oameni din companie, unul neamt (mi-a lasat o impresie foarte foarte buna), celalalt francez (nu m-a impresionat, ba dimpotriva a fost si unul din motivele pentru care am indoieli in a semna cu aceasta companie).

    Ce ma sfatuiti sa fac? Orice sugestie mi-ar fi de mare ajutor!

    Va multumesc!

  • anonim

    Fugi de aceasta societate in interiorul careia se petrec numai ilegalitati..oare cei care sunt pusi sa-i controleze ce fac? Cum de nu vad ilegalitatile pe care le face aceasta societate? Sa fie de vina greutatea conturilor care li se umple din partea Realului???Urat…foarte urat din partea lor.

  • anonim

    REAL HIPERMARKET ROMÂNIA BĂTAIE DE JOC A GERMANIEI

    BĂTAIE DE JOC LA ADRESA ROMÂNILOR SE LUCREAZĂ PE DATA DE 25.12.2011 ŞI 01.01. 2012 LA REAL HYPERMARKET BRAŞOV LA NOI ÎN ŢARĂ FACE LEGEA STRĂINII; DACĂ ERAU ÎN GERMANIA NU AVEAU CURAJUL ACESTA, SĂ VĂ FIE RUŞINE, RUŞINE

Leave a Reply

  

  

  

You can use these HTML tags

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>