Termeni și condiții

Atenție! Onorăm doar comenzile pe care le putem confirma telefonic. Vă rugăm să introduceți un număr de telefon valid la efectuarea comenzii pentru ca reprezentantul nostru de vânzări să vă poată contacta.

Comenzi speciale

Comenzile speciale (cantități mari de produse, cadouri personalizate pentru evenimente etc.) se preiau telefonic la 0741.954.718 sau prin email la office@bonbonshop.ro. În cazul comenzilor mari se poate percepe un avans.

Alte informații

Vă rugăm să reţineţi că în cazul produselor salvate în Coş pentru o comandă ulterioară, nu putem garanta disponibilitatea stocurilor sau păstrarea preţurilor din momentul adăugării iniţiale a produselor în Coş. Atât preţurile cât şi stocurile pot suferi modificări, fără o înştiinţare prealabilă. Pentru a evita orice neplăcere ce ar putea surveni în cazul modificărilor de stocuri sau preţuri, vă rugăm să luaţi în calcul plasarea comenzii în aproximativ 2-3 zile de la salvarea produselor în Coş.

Comanda minimă este de 17 de lei (la care se va adăuga taxa de transport în valoare de 19,5 de lei).

 

Cum platesc

Plata ramburs

Comanda se achită în numerar, în momentul livrării comenzii, agentului de la serviciul de curierat. Dacă greutatea coletului depăşeşte 10kg, o să vă contactăm pentru a vă informa asupra eventualelor costuri de livrare suplimentare.

[space]

Plata online cu cardul

Pentru a plăti online, trebuie să selectați opțiunea „Plata online cu cardul” în momentul alegerii metodei de plată. Ulterior veți fi redirecționat spre pagina securizată Plationline, unde vi se vor cere datele cardului în vederea plății. La finalul tranzacției veți fi redirecționat înapoi pe site-ul nostru unde veți fi informat dacă tranzacția a reușit sau nu. Tranzacția va apărea pe extrasul dvs de cont cu numele „bonbonshop.ro”.

plata_online

Selecția metodei de plată cu cardul

  • Anularea tranzacției: Este posibil ca unele produse comandate să nu se mai afle pe stoc în momentul în care ați efectuat o tranzacție cu cardul. În acest caz vom anula tranzacția iar banca emitentă va debloca suma blocată în contul dvs într-un termen de 1-30 zile în funcție de politica băncii. Pentru a afla care este perioada exactă vă rugăm să vă adresați băncii emitente.
  • În cazul comenzilor livrate produsele NU se pot returna iar rambursarea comenzii, indiferent de metoda de plata aleasa (prin card sau ramburs), nu este posibilă.

Plata prin virament bancar (ordin de plată)

Este metoda de plată preferată de către clienţii cu personalitate juridică. În acest caz comanda va fi procesată imediat după ce se face confirmarea plăţii, prin trimiterea pe email a copiei OP-ului sau foii de vărsământ.

Pentru această modalitate de plată vă rugăm să solicitaţi în prealabil emiterea facturii proforme, sunând la numărul 0745.075.590.

Ridicare de la magazin

Dacă locuiți în Cluj-Napoca, puteţi ridica produsele de la sediul nostru de pe strada F.D. Roosevelt numărul 3, unde puteți plăti atât numerar cât și cu card bancar.

Pentru a afla coordonatele noastre, accesaţi secţiunea contact.

Cum primesc

Expedierea se va efectua la adresa specificată de dumneavoastră, oriunde pe teritoriul României, prin curier rapid (GLS sau DPD) în termen de 1-2 zile lucrătoare din momentul confirmării telefonice a comenzii. Pentru o serie de produse, acest timp poate fi prelungit, în funcţie de disponibilitatea stocului. O să vă comunicăm telefonic dacă un anumit produs nu mai este în stoc și trebuie comandat.

Pentru toate comenzile plasate pe site clienţii trebuie să achite taxele de curierat. Acestea pot varia în funcţie de greutatea şi de natura mărfii (fragil/voluminos). O să vă comunicăm telefonic înainte de expedierea comenzii dacă taxele de curierat depășesc valoarea standard afișată la plasarea comenzii. Produsele sunt transportate în condiţii optime şi vă vor fi livrate împreună cu factura și/sau chitanţa.

Atenţie! Pe timpul verii, anumite produse nu pot fi livrate prin curier din cauza temperaturilor care pot afecta calitatea acestora. O să vă informăm care sunt acestea dacă va fi cazul.

Menţiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/conţinutul unor colete se fac în momentul livrării pe AWB sau se întocmeşte un proces verbal de constatare, refuzându-se primirea şi plata coletului. Orice reclamaţii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

Politica de retur

În cazul comenzilor livrate, produsele NU se pot returna iar rambursarea comenzii, indiferent de metoda de plata aleasa (prin card sau ramburs), nu este posibilă.

  • Anularea tranzacției: Este posibil ca unele produse comandate să nu se mai afle pe stoc în momentul în care ați efectuat o tranzacție cu cardul. În acest caz vom anula tranzacția iar banca emitentă va debloca suma blocată în contul dvs într-un termen de 1-30 zile în funcție de politica băncii. Pentru a afla care este perioada exactă vă rugăm să vă adresați băncii emitente.

Reclamații şi sugestii

Vă rugăm sunați la numărul de telefon 0745.075.590 sau scrieți-ne pe adresa de email office@bonbonshop.ro. Vom încerca să rezolvăm orice problemă în cel mai scurt timp posibil.